Мешканці нових ЖК тимчасово користуються майданчиками для паркування, оскільки наземні паркінги будуються разом із комплексами. Девелопери пояснюють таку практику тим, що багато інвесторів не готові одразу вкладатися і в паркомісця, вважаючи це необов’язковим видом витрат. Лише 40-30% мешканців викуповують паркомісця одразу після придбання житла, а близько 70% роблять це пізніше, що призводить до замороження коштів для девелоперських компаній.
Про це KВ дізналася з інтерв’ю відомого столичного девелопера і засновника компанії KAN Development Ігоря Ніконова для Forbes Ukraine.
“У нас запроектовані чотири наземні великі паркінги на території ЖК “Файна Таун”. Тому зараз мешканці користується відсапиними майданчиками на майбутніх територіях, де можна залишити автівку. Проте мешканці мають можливість купити паркомісце. Чому девелопери не роблять відразу стандартні парковки? Бо їх взагалі ніхто не купує. Людина психологічно не готова і не звикла платити за паркінг. Це дуже велика робота змусити людей платити за паркінг, аренду чи купівлю паркомісця. Дуже багато людей звикло сприймати цей вид витрат не обов’язковим. Вже, коли конче треба – лише тоді купують”, – розповів девелопер.
За його словами, в усіх проектах компанії передбачений паркінг, проте лише через декілька років мешканці починають викуповувати ці паркомісця.
“Лише 40-30% викуповують місця одразу після купівлі житла, і близько 70% – лише згодом. А це заморожені кошти для компанії, яка і так багато витрачає на це”, – зауважив він.
Нагадаємо, що війна в Україні відчутно вплинула на різні сфери життя країни, включаючи роботу девелоперських компаній. Будівельна компанія KAN також стикнулася із новими викликами, проте фінансова стратегія компанії дозволила їм втриматися на плаву і продемонструвати позитивні результати. Так, у 2022 році KAN ввела в експлуатацію понад 93,5 тис. кв.м житла у Києві, що становить приблизно 10% від усього обсягу, введеного у столиці торік.
Фото: скріншот відео