Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років

Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років

За 2024-2025 роки будівництво Сирецько-Печерської лінії київського метро в бік Виноградаря має просунутись на 985 метрів. Це має коштувати бюджету Києва 1,49 млрд гривень. В цілому готовність проєкту через два роки має скласти всього 15%.

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2024 році освоїти на будівництві Сирецько-Печерської лінії 640 млн гривень і прокласти 423 метри. В 2025 році ці показники мають скласти 850 млн гривень та 562 метри. Також має бути побудоване електродепо в Подільскому районі.

Вартість будівництва 1 км метро в Додатку оцінюється в 1,514 млрд гривень.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зважаючи на те, що 2025 році темпи будівництва сягнуть майже 8% від повної готовності проєкту, можна прогнозувати, що поточними темпами метро на Виноградар буде повністю готовим не раніше 2033 року.

Нагадаємо, два роки тому будівництво Сирецько-Печерської лінії було фактично зірвано

За півтора місяці до повномасштабного вторгнення рф в Україну, 17 січня 2022 року, генпідрядник АТ “Київметробуд” не зміг надати жодних планів стосовно I черги будівництва метро на Виноградар (із будівництвом електродепо, будівництво якого тепер заплановано на 2024-2025 роки. Водночас продовжується розслідування кримінального провадження з нецільового використання бюджетних коштів АТ “Київметробуд”. 

Читайте: Вивести в готівку й поділити: як за бюджетні гроші будують метро на Виноградар

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.

Фото: відкриті джерела

КиївВлада

Автор:
Антон Подлуцький
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4