За 2024-2025 роки будівництво Сирецько-Печерської лінії київського метро в бік Виноградаря має просунутись на 985 метрів. Це має коштувати бюджету Києва 1,49 млрд гривень. В цілому готовність проєкту через два роки має скласти всього 15%.
Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).
Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2024 році освоїти на будівництві Сирецько-Печерської лінії 640 млн гривень і прокласти 423 метри. В 2025 році ці показники мають скласти 850 млн гривень та 562 метри. Також має бути побудоване електродепо в Подільскому районі.
Вартість будівництва 1 км метро в Додатку оцінюється в 1,514 млрд гривень.
Зважаючи на те, що 2025 році темпи будівництва сягнуть майже 8% від повної готовності проєкту, можна прогнозувати, що поточними темпами метро на Виноградар буде повністю готовим не раніше 2033 року.
Нагадаємо, два роки тому будівництво Сирецько-Печерської лінії було фактично зірвано.
За півтора місяці до повномасштабного вторгнення рф в Україну, 17 січня 2022 року, генпідрядник АТ “Київметробуд” не зміг надати жодних планів стосовно I черги будівництва метро на Виноградар (із будівництвом електродепо, будівництво якого тепер заплановано на 2024-2025 роки. Водночас продовжується розслідування кримінального провадження з нецільового використання бюджетних коштів АТ “Київметробуд”.
Читайте: Вивести в готівку й поділити: як за бюджетні гроші будують метро на Виноградар
Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел.
Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.
Фото: відкриті джерела