МинЖКХ создало оперативно-диспетчерские службы для реагирования на жалобы

Сегодня в каждом городе, в каждом районном центре, в каждой области и в Министерстве по вопросам жилищно-коммунального хозяйства есть диспетчерские службы по жилищно-коммунальному хозяйству. Об этом сообщил министр по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Юрий Хиврич, передает ИМК.

“Если у вас сегодня качество услуги не удовлетворяет те нормативы, которые нужны, – это холодная квартира, нет воды или другие вопросы, я прошу в первую очередь обращаться к этим аварийным службам. Если вы там не находите общего языка и поддержки, прошу обращаться в диспетчерскую службу, ее телефон (044) 207-18 -04, а также (044) 207-19-12”, – отметил министр.

По его словам, МинЖКХ со вчерашнего дня ведет мониторинг звонков, поступающих от жителей Украины.

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Таємниці “Київміськбуду”: компанія переоформила свої установчі документи і готується до отримання 2,5 мільярдів з бюджету столиці
Таємниці “Київміськбуду”: компанія переоформила свої установчі документи і готується до отримання 2,5 мільярдів з бюджету столиці
09:00 Щоб домогтися в 2025 році виділення з бюджету столиці біля 2,56 млрд гривень на вирішення своїх фінансових проблем, у “Київміськбуді”, майже всі будівельні…
Білогородська сільрада не пішла на легалізацію КМ “Літо” в природозахисній зоні
Білогородська сільрада не пішла на легалізацію КМ “Літо” в природозахисній зоні
13:00 У селі Бобриця Бучанського району тривають скандали навколо будівництва котеджного містечка (КМ) “Літо”. На минулому тижні Білогородська сільрада, до складу якої входить цей…
Для добудови школи в селі Чайки змінили підрядника, але тільки формально
Для добудови школи в селі Чайки змінили підрядника, але тільки формально
09:00 Борщагівська сільрада за понад 140 млн гривень замовила продовження будівництва школи в селі Чайки, що триває пʼятий рік. Підрядником обрали ПрАТ “Агробудмеханізація”, що…
Banner
QlU7mDx4