На канатній дорозі поблизу Пішохідного мосту близько 4 років не проводили жодних перевірок

На канатній дорозі поблизу Пішохідного мосту близько 4 років не проводили жодних перевірок

На канатній дорозі поблизу Пішохідного мосту в Києві, де через обрив троса наприкінці липня загинув хлопець, близько 4 років не проводились планових чи позапланових перевірок. Ці обов’язки покладені на Держслужбу з питань праці.

Про це, як передає КВ, йдеться у матеріалі видання «Економічна правда».

Видання повідомляє, що до 2015 року перевіркою тролею біля Пішохідного мосту займалася Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки. 

Але, як йдеться у статті, того ж року цю установу ліквідували та створили Державну службу з питань праці, тому повноваження з перевірки атракціонів перейшли до неї.

“Дозвіл на експлуатацію атракціону Держпраці видає після того, як отримає заявку та висновок технічного огляду, який проводять експертні організації, найняті компанією-експлуатантом”, – йдеться у повідомленні.

Також зазначається, що служба має право здійснювати планові та позапланові перевірки атракціонів. Проте, у 2020 році на такі ревізії наклали мораторій у зв’язку з пандемією COVID-19, а згодом — через початок воєнного стану. Через це протягом останніх років тролей до Труханового острова ніхто не перевіряв.

Крім того, за даними «Економічної правди», після загибелі хлопця на канатній дорозі регулятор так і не провів позапланову перевірку, оскільки компанія-власник тролея — «Активна країна» — не надала інформацію про цей випадок.

КВ повідомляла, що 21 липня обірвався трос канатної дороги через Дніпро. Жертвою нещасного випадку став хлопець, тіло якого знайшли лише зранку 22 липня. Прокуратурою розпочато розслідування за фактом загибелі людини на атракціоні.

У Київській міській прокуратурі зауважили, що ще в 2021 році намагалися зупинити роботу цього атракціону. 

Відповідачами у справі були Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), КП “ПЛЕСО” та Товариство-переможець конкурсу.

Однак, тоді суди та відповідачі в особі столичних посадовців не погодились з позицією прокуратури про те, що канатна дорога через Дніпро належить до атракціонів підвищеної небезпеки.

Читайте: Обрив троса атракціону над Дніпром: за уточненими даними шукають хлопця, прокуратура відкрила провадження

Натомість, у КМДА назвали маніпуляціями публічні заяви Київської міської прокуратури про нібито відповідальність міської влади за трагічний випадок на атракціоні.

Також заявили, що столична прокуратура у 2021 році через суд не намагалася скасувати роботу самого атракціону, а лише оскаржувала результати інвестиційного конкурсу стосовно компанії-переможця та відповідне розпорядження КМДА.

Крім того, у столичній держадміністрації вважають некоректною заяву органів прокуратури щодо проектної документації: її нібито мав розробити переможець конкурсу, і на її основі отримати відповідні дозвільні документи в профільних державних органах та відомствах, як це встановлено чинним законодавством. У КМДА вважають, що саме в частині дотримання цих вимог і правил має ретельно розібратися слідство.

Читайте: Поліція проводить у Департаменті економіки та інвестицій КМДА слідчі дії у справі про загибель людини на атракціоні

Фото: I.PINIMG.COM 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
09:00 У серпні поточного року бюджетні замовники селища Іванків Вишгородського району зробили замовлень майже на 2,7 млн гривень. Майже чверть цих грошей “пішла” на…
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
09:00 Аудитори Київської міськдержадміністрації (КМДА) нещодавно завершили перевірку діяльності Департаменту територіального контролю КМДА (раніше – Департамент міського благоустрою) і КП “Київблагоустрій за період 2021-2023…
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
09:00 В рамках підготовки до нового навчального року освітній департамент Київської області придбав 41 шкільний автобус за понад 141 млн гривень. Ці кошти зібрали…
Banner
QlU7mDx4