Відсьогодні, 11 квітня, інформаційні стійки, що розташовані на платформах станцій метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро. Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій “Гідропарк”, “Лівобережна”, “Чернігівська” і “Лісова”. А на станціях “Дніпро” та “Дарниця” вони розташовані у вестибюлях.
Про це, як стало відомо KВ, повідомляє КМДА з посиланням на КП “Київський метрополітен”.
“Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру”, – йдеться у повідомленні.
Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;
- перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
- виклик працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Читайте: У столичному метро почав курсувати вже другий потяг з варшавських вагонів
Фото: КМДА