Експлуатаційне утримання однієї з головних транспортних артерій країни, міжнародної траси Київ – Чоп – це не лише про збереження покриття. За 7 років вздовж 187 км траси, яку обслуговує компанія Onur за контрактом OPRC (Output and Performance-based Road Contract), у смугах відведення висаджено близько 3 500 нових дерев замість видалених аварійних.
Про це КВ стало відомо з повідомлення на офіційній сторінці “Укравтодору” у Facebook.
Пілотний проєкт OPRC запустили у 2014 році. Він фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку, котрий є одним з найбільших партнерів “Укравтодору”, в рамках Кредитної угоди між Україною та ЄБРР. Контроль за експлуатацією виконує міжнародна компанія Egis. Контракт включає управління та обслуговування, роботи з благоустрою дороги, періодичний ремонт та аварійні роботи.
“У рамках Контракту виконуються інші роботи, як от влаштування зовнішнього дорожнього освітлення в населених пунктах вздовж обслуговуваної ділянки, встановлення метеостанцій, влаштування майданчиків габаритно-вагового контролю”, – зазначається у повідомленні.
Також в Укравтодорі нагадують: при будівництві Київської обхідної дороги, яке планується у рамках президентської програми “Велике будівництво”, теж висаджуватимуться дерева замість зрубаних. Зокрема, мова йде про 2 лісових масиви, котрими проходитиме майбутня дорога: Київського та Клавдієвського лісгоспів.
Як повідомлялось, заступник голови Офісу президента і координатор “Великого будівництва” Кирило Тимошенко заявив, що у рамках програми Президента “Велике будівництво” планується відбудувати до кінця 2023 року усю мережу загальнодержавних доріг (трас між містами), за яку відповідає Укравтодор – це більше 20 тисяч кілометрів.
Фото: пресслужба