На вокзалах та в поїздах “Укрзалізниці” розпочали роботу маршали залізничної безпеки

На вокзалах та в поїздах “Укрзалізниці” розпочали роботу маршали залізничної безпеки

На вокзальних комплексах та в поїздах “Укрзалізниці” розпочали роботу перші маршали залізничної безпеки. Це працівники відомчої воєнізованої охорони товариства, головне завдання яких — контролювати безпекову ситуацію в пасажирських перевезеннях та своєчасно реагувати у разі потреби. 


Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби АТ “Укрзалізниця”.


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Згідно з повідомленням, перші маршали “Укрзалізниці” розпочали свою роботу у вересні.  Зокрема, вони працюють на одному з популярних західних напрямків, який наразі потребує більшої уваги для гарантування безпеки пасажирів. 


Як розповіли в “Укрзалізниці”, на відміну від своїх колег-охоронців, які працюють на об’єктах залізниці у службовій формі з усіма знаками розрізнення, маршали працюють не публічно. Тож ні добропорядні громадяни, ні зловмисники не знають про ловців на правопорушників.


 “Це розповсюджена модель роботи безпекових підрозділів на авіаційних маршрутах. Перед нашими маршалами, які інкогніто знаходяться в поїздах та на вокзалах, стоїть завдання оцінити ризики та оперативно відреагувати на загрозу, яка може виникати під час подорожі пасажирів. Також це всі спеціально підготовлені фахівці”, – зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко. 


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

У пресслужбі компанії нагадали, що “Укрзалізниця” через повномасшабне вторгнення посилила безпековий контроль на залізничних об’єктах, зокрема, на вокзалах, з метою недопущення перевезення громадянами вибухонебезпечних та інших не дозволених для перевезення речовин та зброї без належного дозволу. 


Як раніше повідомляла КВ, у рамках реалізації проєкту “Залізна безпека” “Укрзалізниця” запровадила супровід воєнізованої охорони у 9 пасажирських поїздах.


Читайте: “Укрзалізниця” поновила воєнізовану охорону на 9 рейсах

Фото: vsim.ua

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4