Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів «Ковлар Груп» зазнав інформаційної атаки

Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів «Ковлар Груп» зазнав інформаційної атаки

14-25 серпня в українських ЗМІ з’явилися близько 100 однотипних публікацій, метою яких була дискредитація компанії «Ковлар Груп», її засновників та співробітників. У компанії вважають, що це – “чорний піар” з боку недоброчесних конкурентів. 

Про це КВ стало відомо з публікації “Інтерфакс-Україна”, що посилається на заяву компанії.

Директор «Ковлар Груп» Костянтин Калафат вважає, що розміщення цих публікацій є частиною спланованої інформаційної кампанії, пов’язаної з діяльністю недоброчесних конкурентів, які за підтримки корумпованих чиновників приймають участь у державних закупівлях вогнезахисних матеріалів. «Як показує практика тендерів останніх років, ціна вогнезахисних матеріалів Ammokote виробництва «Ковлар Груп» значно нижча, ніж ціна продукції, з якою перемагають у тендерах недоброчесні ділки, що ошукують державу та крадуть з бюджету України сотні мільйонів гривень», – повідомив він.

Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів «Ковлар Груп» зазнав інформаційної атаки

Слід зауважити, що тему багатомільйонних розкрадань бюджетних коштів у тендерах на протипожежний захист державних об’єктів досліджував журналіст проєкту «НАШІ ГРОШІ» Юрій Ніколов. Відповідно до його розслідувань у 2014, 2019 та 2024 роках, завищення цін на вогнезахисну фарбу та шпаклівку для потреб атомної промисловості складало до 5 разів, а у проєктах з будівництва накриттів стратегічних обʼєктів енергетики – до 10 разів.

Експерти медіа-спільноти оцінюють вартість такої атаки у межах $50-100 тис., що свідчить про серйозність намірів замовників чорного піару зіпсувати репутацію флагмана української вогнезахисної галузі, який заважає розкрадати кошти на державних закупівлях.

Імовірно, що кінцевою метою атаки корумпованих ділків є припинення діяльності найбільшого українського виробника вогнезахисних матеріалів, який формує прозорі правила гри на ринку і пропонує одну з найнижчих цін на продукцію. Якщо такий задум здійсниться, то будівельна галузь отримає значне підвищення цін на вогнезахист, а держава буде змушена витрачати значно більші кошти на закупівлю вогнезахисних матеріалів.

Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів «Ковлар Груп» зазнав інформаційної атаки

Створена у 2015 році «Ковлар Груп» виробляє за сучасними технологіями більше 25 видів засобів пасивного вогнезахисту, що дозволяє українським замовникам будівництва отримувати високоякісну продукцію за доступною ціною. Наукові розробки та клієнтоорієнтований підхід дозволили компанії за 9 років вирости зі стартапу до найбільшого вітчизняного виробника вогнезахисту, який наразі займає близько 60% ринку.

У компанії повідомили, що незважаючи на інформаційну атаку, продовжують працювати у звичайному режимі та інвестувати у розробку нових продуктів. Також «Ковлар Груп» вживає всіх можливих заходів для притягнення до відповідальності осіб, які залучені до створення та розповсюдження наклепницької інформації та готує заяви до Національної поліції України, Служби безпеки України і Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України для розслідування цього інциденту.

Фото: Ковлар Груп

КиївВлада

Олексій Вєтров

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4