Народний депутат Богдан Яременко заявив, що затвердження детального плану території (ДПТ) під нову масову забудову на 3 тисячі нових квартир у Дніпровському районі злочинне і недопустиме, оскільки його реалізація погіршить якість усіх комунальних сервісів в районах старої забудови. Нардеп також вважає, що це також стане додатковим навантаженням на транспортну систему столиці.
Про це, як передає KВ, повідомив народний депутат від фракції “Слуга народу” Богдан Яременко.
“Ну ось тепер хоча б зрозуміло, навіщо Кличко і Ко варварських забудовників Києва так наполягала на “першій черзі” (автомобільній) мосту з Подолу на Воскресенку. Щоправда в одному з правоохоронних органів мені пояснили, що “міст Кличка” та ще й неодмінно з окремим автомобільним з”їздом на Русанівські сади – це подарунок київським корупціонерам під забудову вже втіхаря розділених урочищ вздовж Дніпра… Але і цей ДПТ на 3 тисячі нових квартир в Дніпровському районі теж комусь ласий шматочок”, – написав Богдан Яременко у своєму дописі.
Як наголосив нардеп, реалізація цього плану неодмінно негативно вплине на жителів на Воскресенці та Троєщині.
“Новий проект забудови охоплює величезну територію, окреслену пр. Броварським, пр. Визволителів, бул. Перова, пр. Алішера Навої, вул. Райдужною та Челябінською – площею 115,9 га. Передбачає будівництво близько 3300 нових квартир. При цьому кількість паркомісць менша за кількість квартир в десятки разів, а нових місць в садочках і школах на таку кількість нових жителів лише 234 та 720 місць відповідно”, – розповів народний депутат Богдан Яременко.
За його словами, кілька тисяч додаткових автомобілів і кільканадцять тисяч нових мешканців – це суттєве додаткове навантаження на і без того переповнені і перевантажені мости. Це навантаження на транспортну систему.
Нардеп додав, що реалізація цього плану також погіршить якість усіх комунальних сервісів в районах старої забудови і на Райдужному, і на Воскресенці, і на Лісовому, і в Биківні. Нові можливості водо- і електропостачання, водовідведення не з’являються. Не з’являються нові дитячі школи, садочки, поліклініки, лікарні.
“Закликаю колег – фракцію “Слуги народу” в Київраді використати всі можливості і не допустити, щоб варвари підклали нам чергову забудовницьку свиню”, – наголосив народний депутат Богдан Яременко.
Як KВ писала, що КМДА в обхід Prozzoro “відстебнула” на добудову Подільсько-Восресенського мостового переходу 6,1 млрд. бюджетних гривень. “З волі випадку” КП “Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва” замість ПАТ “Мостобуд” обрала генпідрядником будівництва мосту ТОВ “Еко-Буд-Трейд” – фірму, пов’язану з незмінним директором КП “Житлоінвестбуд-УКБ” В’ячеславом Непопом
Скандальний підрядник ТОВ “Еко-Буд-Трейд” продовжує зводити Подільський мостовий перехід з березня 2017 року. У липні 2017 року стало відомо, що ТОВ “Еко-Буд-Трейд”, пов’язане з незмінним директором “Жилінвестбуд-УКБ” В’ячеславом Непопом та екс-головою департаменту будівництва КМДА Михайлом Голицею, отримає без конкурсу на будівництво Подільського мостового переходу додатково ще 445 млн. гривень. Компанія стала переможцем тендеру щодо переговорної процедури на завершення будівництва Подільського мостового переходу.
Читайте: Київрада виділила більше 180 млн на добудову Подільського мосту
Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко з метою передвиборчого піару планує пустити з’їзди з Подільського мосту на Русанівські сади і відмовитися від ідеї добудувати міст на Троєщину, якого чекають кияни.
Читайте: Кличко заради піару готовий пустити з’їзди з Подільського моста на Русанівські сади, – Віктор Таран
Фото: Богдан Яременко, з відкритих джерел