Київський міській голова Віталій Кличко анонсував прибуття до столиці першої партії вагонів метрополітену з допомоги, яку Києву надає Варшава. Наразі практично готові до транспортування 6 вагонів. Всього Київ отримає 60 вагонів.
Про це KВ дізналась з повідомлення мера Києва Віталія Кличко у Telegram.
Як нагадав Віталій Кличко, завдяки підтримці міжнародних партнерів, зокрема Варшавського метрополітену та Міжнародної асоціації громадського транспорту, підземка Києва безкоштовно отримає 60 вагонів.
Він пояснив, що йдеться про передачу рухомого складу серії №717, який також експлуатується і столичній підземці.
За словами міського голови, отримані вагони, насамперед, будуть використовуватися як технічні донори для проведення капітальних ремонтів діючого рухомого складу. Але частина цих вагонів буде експлуатуватися як повноцінний рухомий склад на лініях підземки.
Віталій Кличко зауважив, що постачання всіх 60 вагонів відбудеться поетапно протягом цього року.
“Для Київського метрополітену це вагома допомога, оскільки 80% рухомого складу – радянського виробництва. І ми дякуємо нашим партнерам за підтримку і всебічну допомогу!” – заявив мер столиці.
Раніше KВ повідомляла, що мери Києва Віталій Кличко та Варшави Рафал Тшасковський підписали листа про наміри щодо співробітництва між Київським та Варшавським метрополітенами та про передачу польською столицею Києву 60 вагонів метро. А Братислава планує передати Києву 25 міських автобусів.
Читайте: Варшава передасть Києву 60 вагонів метро, а Братислава 25 міських автобусів
Нагадаємо, на початку березня підлеглі Віталія Кличка звітували про реалізацію у 2022 році програми розвитку транспортної інфраструктури Києва. Ситуація з виконанням цільової програми плачевна: повністю не був виконаним жоден зі 140 запланованих проєктів, лише 6 проєктів було реалізовано частково. Тут звичайно можна все списати на війну, через яку в бюджеті Києва утворився дефіцит коштів (замість запланованих програмою 21,7 млрд гривень, було освоєно лише 404,6 млн гривень з міської “скарбниці”), але справа не тільки в цьому. По-перше, не були виконані навіть заходи, які не потребували фінансування, по-друге – при затвердженні вказаної програми у листопаді 2019 року вже було ясно, що чиновників КМДА та низку депутатів цікавив насамперед піар, реалізувати заходи цього документу було не реально.
Читайте: Війна повністю зупинила плановий розвиток транспортної інфраструктури Києва
Фото: Віталій Кличко у Facebook.