Громадська організація (ГО) “Пасажири Києва” заявляє, що міська влада планує у 2025 році проводити капітальні ремонти вулиць, які цього не потребують. Так, місто планує провести капітальний ремонт проспекту Лобановського, вулиці Міської та проспекту Свободи. Експерти наголошують на можливості значної економії коштів завдяки проведенню лише середніх ремонтів на багатьох ділянках.
Про це, як передає КВ, повідомили у ГО “Пасажири Києва”.
У громадській організації заявили про неефективне використання бюджетних коштів на капітальні ремонти вулиць у Києві. Експерти проаналізували акти обстеження технічного стану доріг і порівняли їх із планами на 2025 рік.
“Наші висновки невтішні — місто збирається проводити капітальні ремонти здебільшого тих вулиць, які цього не потребують, і де можна було б обмежитись середнім ремонтом,” — повідомляють у ГО “Пасажири Києва”.
Зокрема, це стосується проспекту Лобановського, вулиці Міської та проспекту Свободи. За даними активістів, стан проспекту Свободи дозволяє обійтися лише середнім ремонтом.
“Площа покриття проспекту Свободи складає 50 630 м2, середня вартість капремонту 1 м2 – 6 480 грн. Орієнтовна вартість капремонту всієї вулиці – 328 млн грн. При цьому відповідно до акту КП ШЕУ Подільського району, на вулиці пошкоджено 650 м2 (1,28%) покриття і стільки ж потребує поточного (середнього) ремонту. Інших пошкоджень (бордюрного каменя, дорожнього огородження, зливостоків) не зафіксовано. Середня вартість 1 м2 поточного ремонту – 1 400 грн. Тож загальна вартість поточного ремонту пошкоджених ділянок просп. Свободи складе 0,9 млн грн, що у 360 разів менше за вартість капремонту усієї вулиці,” — підкреслюють у громадській організації.
Схожа ситуація і з вулицею Богатирською, капітальний ремонт якої оцінено в 1,4 млрд гривень.
“Можна було обійтись поточним ремонтом 1 000 м² покриття, але відповідну петицію, що набрала 6 тисяч голосів, мер Кличко відхилив,” — зазначають у ГО “Пасажири Києва”.
Експерти наголошують, що з усіх вулиць, капітальний ремонт яких заплановано на 2025 рік, його дійсно потребують лише Харківське шосе та вулиця Зрошувальна. Натомість більшість коштів витрачається на ділянки, які могли б бути відремонтовані за значно меншу вартість.
“Замість того, щоб активно ремонтувати трамвайні колії, 65% яких потребують невідкладного ремонту або реконструкції, місто продовжує вкладати мільярди гривень у капремонти вулиць, які цього не потребують,” — резюмували в ГО “Пасажири Києва”.
Фото: ГО “Пасажири Києва”
КиївВладаВладислава Олійник