Державне підприємство (ДП) “Інформаційне агентство “Ре-інформ” планує придбати у ТОВ “Мамахохотала” послуги з розробки фільмів про вибухонебезпечні предмети за майже 3,2 млн гривень.
Про це KВ стало відомо з оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
5 жовтня ДП ІА “Ре-інформ” оголосило про намір заключити договір з ТОВ “Мамахохотала” на закупівлю послуг з розроблення та виготовлення відеофільмів з проявленням наслідків небезпечної поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів для різних вікових, гендерних та соціальних груп населення. Вартість договору складе 3 млн 154 тис. 260 гривень.
Згідно тендерної документації, планується розробити 10 відеофільмів про вибухонебезпечні предмети. Зазначається, що хронометраж фільмів повинен складати від 30 до 120 секунд. Фільми планується показувати на телебаченні, а також в соцмережах: Youtube, Facebook, Instagram, TikTok. Фільми повинні бути українською мовою. Жанр відеофільмів – постановочно-ігровий із задіяними акторами в кадрі або реальними професіоналами-саперами, лікарями, рятувальниками.
Відеофільми необхідно зняти до 15 грудня.
Довідка KВ: ДП ІА “Ре-інформ” – засноване на державній власності та належить до сфери управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. Мета діяльності підприємства – поширення суспільно-важливої та корисної інформації для мешканців тимчасово окупованих територій, деокупованих територій і внутрішньо переміщених осіб.
Варто зазначити, що столичний народний депутат Роман Грищук (фракція “Слуга народу”; 222 округ Києва – частина Солом’янського району) в минулому був керівником студії “Мамахохотала”. Дружина Грищука Анна Гресь є учасницею шоу “Мамахохотала”.
Про те, що Київ купував минулого тижня дивіться у відео KВ.
Нагадаємо, Головне управління розвідки Міністерства оборони (ГУР МО; військова частина А0515), яке очолює Кирило Буданов, планувало придбати 5,5 тис. настінних календарів, на що мали витратити 175 тис. гривень. Однак, торги було відмінено через “відсутність пропозицій”.
Читайте: ГУР МО не зміг придбати 5,5 тис. брендованих календарів
Фото: відкриті джерела