У серпні 2024 підприємці з Харкова – Ірина Лянна та Павло Федосенко запустили телеграм-канал про харківський бізнес та бренди “Brands.Kharkiv”. Основне завдання каналу – розповідати про бізнес, який працює в місті та області попри постійні ракетні атаки і близькість бойових дій, блек-аути тощо.
Про це КВ стало відомо з повідомлення “Brands.Kharkiv”.
“Ми маємо підтримувати один одного” – так переважно говорять в Харкові. Це стосується різних сфер: бізнесу, контактів, зборів на військових, зустрічей чи допомоги. І цей принцип закладений в основу нашого телеграм-каналу”, – розповідає співзасновниця каналу та підприємиця Ірина Лянна.
Не дивлячись на наслідки російського вторгнення, харківський бізнес не тільки вистояв, але й почав активно розвиватися, підтримуючи тим самим економіку області.
За даними на 1 липня цього року кількість фізичних осіб-підприємців становила понад 119 тис. Це на кілька тисяч більше, ніж до 24 лютого 2022 року. Але зараз вони як ніколи потребують допомоги – не тільки держави, але й пересічних українців.
“Харків вже давно став брендом завдяки своїй незламності. Два з половиною роки місто живе в умовах, які більшості людей, на щастя, важко уявити. Ми впевнені, що багато хто хотів би підтримати місцевий бізнес – і ми маємо на меті спростити цю задачу”, – поділився співзасновник каналу та підприємець Павло Федосенко.
Щоб підтримати харківські бізнеси та бренди підписуйтесь на канал https://t.me/BrandsKharkiv.
Всі харківські бренди та бізнеси в одному місці! Telegram: Contact @BrandsKharkiv
Читайте: Кабмін зменшив перший внесок на іпотеку для молоді у програмі “єОселя”
Фото: “Brands.Kharkiv”
Олексій Вєтров