Підтоплення синьої гілки метро у Києві: прокуратура наполягає на висновках щодо неналежної експлуатації тунелю

Підтоплення синьої гілки метро у Києві: прокуратура наполягає на висновках щодо неналежної експлуатації тунелю

У столичні прокуратурі заявили, що в рамках розслідування причин підтоплення тунелів синьої гілки метро між станціями “Деміївська” – “Либідська” було проведено низку експертиз. За висновками експертів, технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація.  На думку прокурорів, дані цих перевірок спростовують заяви КП “Київський метрополітен” про неякісне будівництво тунелів між затопленими станціями

Про це, як передає КВ, йдеться в повідомленні Київської міської прокуратури.

“Проаналізувавши відомості, викладені в публікації офіційного порталу Київської міської ради КМДА, повідомляємо, що в рамках досудового розслідування, яким встановлюються причини підтоплення тунелів між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”, стороною обвинувачення проведено низку необхідних експертиз”, – йдеться в дописі.

Як зауважили в прокуратурі, “за результатами комісійної будівельно-технічної експертизи зроблені висновки про те, що технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація”. 

Крім того, зазначається, що при дослідженні якості будівництва тунелю, порушень та будь-яких відхилень, які призвели до розгерметизації тунелю, не встановлено.

“Також встановлено, що заходи з усунення потрапляння води в тунель виконувались у період з березня 2011 року по грудень 2023 року без залучення фахівців науково-дослідних інститутів, метробуду, проектних та інші організацій або окремих фахівців, які б встановили причини пошкоджень та надали рекомендації по їх усуненню”, – додали у повідомленні.

Прокурори заявили, що не отримали від посадовців КП “Київський метрополітен” результатів експертиз, чи інших документів, на яких ґрунтуються їх заяви про неякісні проєктні рішення під час будівництва тунелю між станціями метро та виявлені відхилення від проєктних рішень при будівництві тунелю, що начебто і призвело до підтоплення.

“Звертаємо увагу на те, що в повідомленні КП “Київський метрополітен” сказано, що “результати проведених досліджень на цей час дооформлюються”, в той же час у січні 2024 році в КМДА заявили, що отримали перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи. Однак навіть на запити слідства посадовцями КП “Київський метрополітен” та КМДА вказані висновки не надані до органу досудового розслідування” – резюмували у дописі.

Як інформувала КВ,  23 липня цього року правоохоронці повідомили про підозру у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків, двом посадовим особам КП “Київський метрополітен” – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру КП. Йдеться про минулорічне підтоплення тунелів між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Комунальне підприємство вину своїх посадовців заперечує і відсилає до невдалих проектувань попередників. 

Читайте: Посадовці столичного метрополітену отримали підозри через підтоплення підземки, КП розцінює це як політичний тиск

Нагадаємо, вранці 8 грудня 2023 року в КМДА повідомили про закриття руху поїздів метро на відрізку між станціями “Либідська” та “Теремки” у зв’язку з необхідністю термінового ремонту на перегінному тунелі між “Либідською” та “Деміївською”.  Київська міська прокуратура повідомила про початок досудового розслідування за фактом службової недбалості, що спричинило тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України).

Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко

Фото: Київська міська прокуратура

КиївВлада

Олександр Попов

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
09:00 У серпні поточного року бюджетні замовники селища Іванків Вишгородського району зробили замовлень майже на 2,7 млн гривень. Майже чверть цих грошей “пішла” на…
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
09:00 Аудитори Київської міськдержадміністрації (КМДА) нещодавно завершили перевірку діяльності Департаменту територіального контролю КМДА (раніше – Департамент міського благоустрою) і КП “Київблагоустрій за період 2021-2023…
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
09:00 В рамках підготовки до нового навчального року освітній департамент Київської області придбав 41 шкільний автобус за понад 141 млн гривень. Ці кошти зібрали…
Banner
QlU7mDx4