Протягом тижня, з 4 по 11 липня, метрополітеном в столиці скористалося майже 3,4 мільйона людей. Серед них 819 тисяч – пильговики.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомлення на порталі КМДА.
Щоб скористатися метрополітеном, проїзд можна оплатити наступним чином:
-
транспортною карткою;
-
Qr-квитком;
-
Qr-кодом, згенерованим у додатку “Київ Цифровий”;
-
безконтактною банківською карткою:
-
мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
У разі виникнення питань щодо оплати проїзду можна звернутися на гарячу лінію оператора КП “ГІОЦ” – 044 366 55 55.
Підземні станції метрополітену продовжують цілодобово працювати в якості укриття. У разі повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а пасажири при вході на підземні станції повинні мати при собі документ-посвідчення особи.
У “Київському метрополітені” також повідомляють про проведення планових робіт. Так минулого тижня були замінені 46 шпал, 11 брусів на стрілочних переводах та 62 метри рейок. Окрім цього продовжуються роботи з ремонти ескалаторів на пересадці “Золоті ворота”-“Театральна” та на станції “Контрактова площа”.
Нагадаємо, що в столиці відновили свою роботу 3 тролейбусних та 4 автобусних маршрути.
Читайте: В столиці відновлена робота низки автобусних та тролейбусних маршрутів
Фото: ТСН