Рішення про зміну роботи громадського транспорту столиці під час тривог відправили на доопрацювання, – КМДА 

Рішення про зміну роботи громадського транспорту столиці під час тривог відправили на доопрацювання, - КМДА 

Рада оборони Києва відклала ухвалення змін у роботі громадського транспорту під час повітряних тривог та відправила проєкт рішення на доопрацювання.

Про це КВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.

Як зазначили у пресслужбі, таке рішення обумовлене тим, що безпекова ситуація в столиці залишається незмінною з 2022 року.

«Місто неодноразово зверталося до ДСНС, військових, поліції щодо можливості зміни алгоритму руху громадського транспорту під час повітряних тривог. Зокрема, й в грудні минулого року. І відповідь була одна: безпекова ситуація така, що не можемо дозволити», – наголосили у КМДА.

У відомстві пояснили, що згідно з проєктом документа, який розглядали на засіданні Ради оборони Києва, рішення про зупинку чи продовження руху наземного громадського транспорту під час повітряної тривоги мав би ухвалювати сам водій.

«Тобто водій, виходячи зі свого емоційного стану, ментальної стійкості чи, просто кажучи, хоробрості, має приймати рішення, їхати чи не їхати: наражати на небезпеку пасажирів чи ні. Утім, нагадаю, за безпеку людей відповідають не тільки водії громадського транспорту, а й ті, хто таке рішення ухвалює, зокрема Рада оборони Києва», – підкреслили у КМДА.

Також зазначається, що проєкт рішення стосувався лише наземного транспорту, а про роботу метрополітену в ньому не йшлося.

Загалом, питання потребує детальнішого опрацювання, адже «залишається незрозумілою ситуація з електротранспортом: якщо один водій трамвая чи тролейбуса зупинився, що робити тим, хто зупинився позаду, але хоче їхати? Зупинка одного трамвая – це зупинка руху на всій лінії. Який тут алгоритм дій?».

У КМДА резюмували, що на всі питання мають бути чіткі відповіді та прописані алгоритми дій на всі випадки. 

Читайте: Столична влада переймається питанням евакуації авто під час тривоги

Фото: Главком 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Примарний” Wi-Fi столичного метро: інвестору треба ще 5 років
“Примарний” Wi-Fi столичного метро: інвестору треба ще 5 років
09:00 У столиці тривають скандали навколо реалізації інвестпроєкту щодо будівництва Wi-Fi мережі та системи відеоспостереження в метрополітені. Цим займається ТОВ “Москіто Мобайл” – на…
Реалії відбудови столиці: руйнування б’ють рекорди, темпи відновлення падають
Реалії відбудови столиці: руйнування б’ють рекорди, темпи відновлення падають
09:00 За перше півріччя 2025 року кількість пошкоджених об’єктів у Києві перевищила 1 тисячу – більше, ніж за будь-який повний рік від початку повномасштабного…
Сага Вавриша триває: активісти воюють проти забудови біля столичного ботсаду
Сага Вавриша триває: активісти воюють проти забудови біля столичного ботсаду
09:00 Столична громадськість вкотре вимагає від міської влади не допустити будівництво ЖК “OZON Concept House” біля ботанічного саду ім. Гришка та облаштувати на цій…
Banner
QlU7mDx4