Реконструкція розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка триває. Дорожники здійснили монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу. І вже відновили рух транспорту під ним.
Про це, як стало відомо KВ, йдеться у повідомленні КМДА з посиланням на мера столиці Віталія Кличко.
“У Києві триває реконструкція розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка. Цими вихідними підрядна організація здійснила монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу. Вчора, 30 жовтня, мостовики монтували плити незйомної опалубки, щоб влаштувати монолітну плиту на шляхопроводі. І сьогодні вже відновили рух транспорту під конструкцією мосту. Підрядник запевнив, що терміни виконання робіт з оновлення обʼєкту суттєво не зміняться”, – сказав Віталій Кличко.
Зазначається, що усунення всіх наслідків, спричинених надзвичайною ситуацією – через падіння балок на шляхопроводі 30 вересня, здійснювалося за рахунок підрядної організації.
Читайте: У столиці рух підмостовим проїздом Дегтярівського шляхопроводу перекриють до 1 листопада (схема)
Як писала KВ, останній день вересня в Києві трапилася неординарна подія – в розпал реконструкції, яка триває з червня, обвалився Дегтярівський шляхопровід. Дивом обійшлося без жертв та постраждалих, адже у зв’язку з активною фазою робіт розв’язка перекрита для проїзду з літа. В день аварії у підрядника – ТОВ “Ростдорстрой” з оточення мера Одеси Геннадія Труханова – запевнили, що беруть всю відповідальність за інцидент на себе та усуватимуть його наслідки за власний кошт, навіть не чекаючи результатів експертиз. Після цього в столичній адміністрації видихнули та без будь-яких коментарів процитували заяву підрядника. При цьому міські чиновники не згадали, що підряд вартістю 920 млн гривень цій компаній віддали без конкурсу, незважаючи на триваючі кримінальні провадження за підозрою в неякісному виконання дорожніх робіт та “розпилах” бюджетних коштів. Деталі та причини аварії встановлюватиме експертиза, але вже зараз активісти проводять аналогії з Шулявським шляхопроводом, реконструкція якого розтягнулася на п’ять років, а вартість при цьому зросла майже втричі.
Читайте: У справі обвалу Дегтярівського мосту проходять обшуки в Департаменті КМДА, “Київавтодорі” та у підрядників
Фото: КМДА