У Службі відновлення та розвитку інфраструктури Київської області продовжуються ротації керівництва. Новим керманичем служби став Василь Чернюх, що змінив на посаді Василя Дідуха, який в свою чергу змінив Руслана Ничіка (на фото), що керував службою з 2019 року.
Про це КВ дізналася з даних платформи YouControl.
Згідно з даними платформи, новим керівником Служби від 6 березня є Василь Чернюх, раніше – заступник начальника з відновлення та реалізації інфраструктурних проєктів.
Його попередник, Василь Дідух, обіймав цю посаду з 20 лютого менш як місяць. До цього Дідух працював заступником начальника з експлуатаційного утримання та безпеки автомобільних доріг. Дідух замінив Руслана Ничіка, який керував Службою чотири роки, починаючи з 2019 року.
Згідно з інформацією на сайті Служби, наразі Ничік займає посаду заступника начальника з правових та загальних питань, а Чернюх є тимчасово виконуючим обов’язки керівника.
Варто додати, що на офіційному сайті інформацію про нового очільника опублікували раніше, чим внесли зміни в ЄДРПОУ. За даними джерел КВ, затримка могла бути спричинена виключно з повільною роботою юридичної служби. Причина зміни керівництва – прихід нової команди.
“Нова команда прийшла зі своїми людьми. Ничік залишається працювати заступником, що свідчить про мирну передачу повноважень. Принаймні, невідомо про якісь питання до його роботи. Чернюх – це абсолютно нова людина в керівництві”, – розповіли джерела КВ.
Новий очільник Василь Чернюх, за даними КВ, український фахівець у галузі будівництва та інфраструктури. Згідно з його декларацією кандидата на посаду заступника начальника Служби від 20 січня 2025 року, у його власності перебуває квартира у Львові загальною площею 71,9 кв.м, яку було придбано 21 вересня 2018 року. Вартість на момент набуття права становила понад 1 млн гривень. Його дружина, Мар’яна Чернюх, володіє сільськогосподарською технікою. Серед фінансових активів декларанта – рахунок у “ПриватБанку”, на якому зберігається 4 670 доларів та готівка у розмірі 150 тис. гривень.
Також у декларації вказано, що Чернюх володіє двома облігаціями внутрішніх державних позик України номінальною вартістю 1 тис. гривень кожна.
Дохід нового очільника за звітний період склав понад 1,8 млн у вигляді заробітної плати, отриманої у ДП «Фінансування інфраструктурних проєктів». Крім того, він отримав додаткові виплати у вигляді бонусів та кешбеку в понад 50 тис. гривень.
Крім цього, Чернюх має фінансове зобов’язання перед АТ «Універсал Банк» у вигляді кредиту на суму 43 288 гривень, з яких сплачено 11 248 гривень, а залишок боргу становить 22 499 гривень.
У жовтні 2020 року Василь Чернюх одержав кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду ІІ категорії зі спеціалізацією в технічному нагляді за будівництвом будівель і споруд.
Свого часу він очолював компанії, що займається будівництвом житлових і нежитлових будівель ТОВ «Грейт Індастрі», організацією будівництва будівель ТОВ “Русанівбуд-Спецмонтаж” та ТОВ “Житлово-будівельна компанія-1”. Також був зареєстрований як ФОП, займався агентством нерухомості, та був співвласником ПП “Енергопартнер” (оптова торгівля іншим промисловим обладнанням).
Відновлення інфраструктури Київщини після руйнівних наслідків військової агресії – один із ключових пріоритетів дільності Служби відновлення та розвитку інфраструктури Київської області, над яким тепер працюватиме новий очільник.
І як розповів у коментарі КВ заступник директора з євроінтеграції ДП “Національний інститут розвитку інфраструктури” Станіслав Гвоздіков, під керівництвом Руслана Ничіка з початку повномасштабного вторгнення Служба провела 689 закупівель через систему Prozorro на загальну суму понад 10,7 мільярдів гривень. Кошти були спрямовані на ремонт доріг, мостів, пошкоджених будинків та об’єктів критичної інфраструктури.
За словами Гвоздікова, Служба наразі посідає десяте місце серед усіх регіональних підрозділів агентства відновлення в Україні. У Київській області вона на 21-му місці серед 3374 закупівельників, що свідчить про масштаб її роботи.
“Порівняння з іншими великими замовниками столичного регіону показує ефективність Служби. Комунальна корпорація “Київавтодор” (20 місце в області) провела за цей період лише 167 закупівель, але витратила 12 мільярдів гривень. Тобто середня вартість їхньої закупівлі – 72 мільйони гривень, тоді як у Служби – лише 15,6 мільйона. Це означає, що Служба показує вищий рівень адміністративного управління проєктами, що фінансуються з бюджету, досягаючи кращих результатів при менших середніх витратах. Департамент регіонального розвитку КОДА (12 місце) має найбільший бюджет – 19,8 млрд гривень і проводить найбільше закупівель – 1445. Але Служба відновлення має чіткішу спеціалізацію. Вона зосереджена на відбудові стратегічних шляхів сполучення, забезпеченні безперебійної роботи важливих інженерних споруд та поліпшенні житлових умов для громадян регіону. Всі три структури доповнюють одна одну. Департамент займається більшою кількістю менших проєктів. “Київавтодор” фокусується на великих дорогих об’єктах у столиці. А Служба відновлення працює над важливими інфраструктурними проєктами на території всієї області. Кожна витрачена гривня – це відновлений міст, відремонтована дорога чи модернізований об’єкт інфраструктури. Закупівлі здійснюються через систему PROZORRO, що забезпечує прозорість та публічний доступ до інформації про використання державних коштів.
Вже видно перші результати, але попереду ще багато роботи. Служба впевнено йде за планом відновлення та робить все можливе, щоб повернути постраждалих громадян до нормального життя”, – резюмував Гвоздіков.
Нагадаємо, як раніше повідомляла КВ, у Бородянці на Київщині стартує капітальний ремонт Професійного аграрного ліцею, який був пошкоджений росіянами під час окупації на початку повномасштабного вторгнення. Роботи планують завершити до кінця 2026 року, вони обійдуться майже у 125 млн гривень. За ремонт взялася столична компанія ТОВ “БК-Будгруп”.
Фото: Facebook
КиївВладаІнна Міхно