У Департаменті транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації (КМДА) наголосили, що заплановане на наступний рік виконання робіт із підсилення опор мосту Метро не вплине на роботу столичного метрополітену.
Про це KВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.
У КМДА закликають киян не вірити брехливій інформації анонімних Telegram-каналів.
“На сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт”, – повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
Він також підкреслив, що на роботу метрополітену виконання робіт не вплине – “червона” гілка метро працюватиме в штатному режимі.
Можна припустити, що реакція Департаменту транспортної інфраструктури на цю ситуацію пов’язана із коментарем голови постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрія Вітренка в ефірі телемарафону.
За його словами, у Києві “червона” гілка метрополітену може закритися на ремонт, але тільки у тому випадку, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту Метро.
Нагадаємо, у 2018 році проєктувальник мостів, співпроєктувальник мосту Метро у Києві Георгій Росновський наголосив, що у Києві будь-якої хвилини може обвалитися міст Метро. Така загроза виникла через те, що під час будівництва напружені пучки арматур добре не ізолювали.
У 2021 році КВ писала, що столична міськрада зробила ще один крок для того, щоб КП “Київавтодор” отримав від Європейського інвестиційного банку кредит у розмірі 60 млн євро. Ці гроші комунальні “дорожники” збираються витратити на реконструкцію мосту Метро – одного із багатьох аварійних київських мостів. Якщо міська влада відмовиться від подальших переговорів щодо цього кредиту, на Київ буде накладено фінансові санкції. При цьому поки навіть невідомо, скільки коштів з міського бюджету піде на погашення відсоткової ставки за такою позикою.
Раніше KВ повідомила, що орієнтовно до 11 червня 2024 року продовжено перекриття руху правою смугою проїжджої частини з бульв. Миколи Міхновського до просп. Валерія Лобановського. Зміни пов’язані з просіданням ґрунту поблизу станції метро “Деміївська”.
Фото: Вечірній Київ