ТКК Київради має намір ініціювати зупинення всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки метрополітену між “Либідською” й “Деміївською”

ТКК Київради має намір ініціювати зупинення всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки метрополітену між “Либідською” й “Деміївською”

Тимчасова контрольна комісія Київради пропонуватиме зупинити усі будівельні роботи, які велись поблизу аварійної ділянки метро між “Либідською” та “Деміївською” станціями. У Київраді продовжують розбиратися, що спричинило руйнування тунелю, і чи не є причиною цього безконтрольна забудова.


Про це KВ дізналася з допису депутата Київради Тараса Козака (фракція “Голос”) у соцмережі.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 


“Проблеми на ділянці Либідська-Деміївська почалися за лічені місяці після початку експлуатації. Вода крізь щілини потрапляла в тунель. Виявилося, що будівельна організація дала гарантію на експлуатацію тунелю всього на 1 рік. Чому так і хто погоджував – будемо розбиратися. Протягом того, 2011 року будівельники усували проблеми за свій рахунок”, – запостив депутат на Фейсбуці після виїзного засідання ТКК щодо аварійної ситуації на метрополітені. 


Козак пише, що “будемо розбиратися, що сприяло прискоренню руйнування тунелю. Чи має до цього відношення будівництво багатоповерхівки в кількох десятках метрів біля місця аварії? Готуємо звернення про зупинку всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки”.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм


За даними депутата, на сьогодні в рамках протиаварійних робіт демонтовано колії, тунель знеструмлено та тимчасово посилено риштуванням усередині на ділянці 72 метри. Поставлені у грудні маячки, які повинні сигналізувати про продовження руйнування, наразі не пошкоджені. 


Повідомляється також, що поверхня місця аварії укріплюється – для того, щоб могла працювати важка техніка, адже планується вирити котлован глибиною від 5 до 8 метрів для додаткової експертизи стану ґрунтів. 


“Строки відновлення експлуатації наразі називаються початок червня. Кошторис ремонтних робіт поки невідомий, буде ухвалюватися після закінчення експертиз та узгодження проєкту. Поки відкрите питання, за чий рахунок буде проведено ремонт”, – додав Тарас Козак.


Як інформувала КВ, у грудні 2023 року сталося затоплення тунелю метро між станціями метро “Либідська” та “Деміївська”. Міська влада в своїх заявах не втомлюється повторювати, що у всьому явно винна попередня влада, яка при будівництві тунелю не дотрималась будівельних норм. Натомість інженери та архітектори наголошують на надмірній та безконтрольній забудові в районі Либідської та Деміївської площ. Мовляв, причина катастрофи саме в появі на гідротехнічно нестабільних грунтах величезних торгових центрів та житлових комплексів, які своєю вагою невпинно тиснуть та руйнують тунелі столичної підземки.


Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко


Фото: Facebook | Тарас Козак


КиївВлада

Автор:
Олексій Ігнатьєв
Рекомендуємо до перегляду
Земельні війни: “кооператив Рябікіна” не втрачає надію забудувати житлом територію ландшафтного заказника "Жуків острів"
Земельні війни: “кооператив Рябікіна” не втрачає надію забудувати житлом територію ландшафтного заказника “Жуків острів”
09:00 У столиці продовжуються боротьба за земельну ділянку площею 5,1 га на вул. Лютневій, що на Жуковому острові. В 2024 році міська прокуратура добилася…
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
09:00 Столичні правоохоронці наразі розслідують як мінімум три відносно нових кримінальних провадження за фактами службової недбалості з боку посадовців КП “Київміськсвітло”. Йдеться про ймовірні…
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: "Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно"
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: “Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно”
17:33 Старший лейтенант Максим Іващенко, який виконує обов’язки командира однієї з розвідувальних рот легендарної «Сталевої сотки», поділився своїм досвідом та думками про зміни, що…
Banner
QlU7mDx4