ТКК Київради має намір ініціювати зупинення всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки метрополітену між “Либідською” й “Деміївською”

ТКК Київради має намір ініціювати зупинення всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки метрополітену між “Либідською” й “Деміївською”

Тимчасова контрольна комісія Київради пропонуватиме зупинити усі будівельні роботи, які велись поблизу аварійної ділянки метро між “Либідською” та “Деміївською” станціями. У Київраді продовжують розбиратися, що спричинило руйнування тунелю, і чи не є причиною цього безконтрольна забудова.


Про це KВ дізналася з допису депутата Київради Тараса Козака (фракція “Голос”) у соцмережі.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 


“Проблеми на ділянці Либідська-Деміївська почалися за лічені місяці після початку експлуатації. Вода крізь щілини потрапляла в тунель. Виявилося, що будівельна організація дала гарантію на експлуатацію тунелю всього на 1 рік. Чому так і хто погоджував – будемо розбиратися. Протягом того, 2011 року будівельники усували проблеми за свій рахунок”, – запостив депутат на Фейсбуці після виїзного засідання ТКК щодо аварійної ситуації на метрополітені. 


Козак пише, що “будемо розбиратися, що сприяло прискоренню руйнування тунелю. Чи має до цього відношення будівництво багатоповерхівки в кількох десятках метрів біля місця аварії? Готуємо звернення про зупинку всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки”.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм


За даними депутата, на сьогодні в рамках протиаварійних робіт демонтовано колії, тунель знеструмлено та тимчасово посилено риштуванням усередині на ділянці 72 метри. Поставлені у грудні маячки, які повинні сигналізувати про продовження руйнування, наразі не пошкоджені. 


Повідомляється також, що поверхня місця аварії укріплюється – для того, щоб могла працювати важка техніка, адже планується вирити котлован глибиною від 5 до 8 метрів для додаткової експертизи стану ґрунтів. 


“Строки відновлення експлуатації наразі називаються початок червня. Кошторис ремонтних робіт поки невідомий, буде ухвалюватися після закінчення експертиз та узгодження проєкту. Поки відкрите питання, за чий рахунок буде проведено ремонт”, – додав Тарас Козак.


Як інформувала КВ, у грудні 2023 року сталося затоплення тунелю метро між станціями метро “Либідська” та “Деміївська”. Міська влада в своїх заявах не втомлюється повторювати, що у всьому явно винна попередня влада, яка при будівництві тунелю не дотрималась будівельних норм. Натомість інженери та архітектори наголошують на надмірній та безконтрольній забудові в районі Либідської та Деміївської площ. Мовляв, причина катастрофи саме в появі на гідротехнічно нестабільних грунтах величезних торгових центрів та житлових комплексів, які своєю вагою невпинно тиснуть та руйнують тунелі столичної підземки.


Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко


Фото: Facebook | Тарас Козак


КиївВлада

Автор:
Олексій Ігнатьєв
Рекомендуємо до перегляду
В Києві затвердили стратегією розвитку міста до 2027 року
В Києві затвердили стратегією розвитку міста до 2027 року
18:00 Найближчі три роки столична влада теоретично повинна буде працювати над виконанням “Стратегії розвитку Києва до 2027 року”. Розробити цей документ, як стверджують у…
Роман Смик тимчасово очолив Обухівський район: що про нього відомо
Роман Смик тимчасово очолив Обухівський район: що про нього відомо
15:19 25 листопада до виконання обов’язків голови Обухівського районної державної адміністрації Київської області приступив Смик Роман Петрович, який до цього обіймав посаду першого заступника…
“Битва за 16 га”: прокуратура судиться з оточенням Рябікіна-Вавриша за землю в Дарницькому лісгоспі
“Битва за 16 га”: прокуратура судиться з оточенням Рябікіна-Вавриша за землю в Дарницькому лісгоспі
09:00 Столична прокуратура в судовому порядку добивається скасування державної реєстрації ділянки площею майже 16 га на території Дарницького лісгоспу та права користування нею компанією…
Banner
QlU7mDx4