ТРЦ Gulliver у листопаді поповнився магазинами українських та італійського виробників

ТРЦ Gulliver у листопаді поповнився магазинами українських та італійського виробників

У листопаді у торгово-розважальному центрі Gulliver (ТРЦ Gulliver) відкрилися три магазини одягу та білизни. А саме, українського виробника Success та італійського бренду Calzedonia. Також відновив роботу оновлений бутік українського виробника Anabel Arto.

Про це KВ повідомила пресслужба ТРЦ Gulliver.


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Бренд Anabel Arto працює на третьому поверсі ТРЦ “Гулівер”. В оновленому магазині на медіавітринах транслюються покази колекції Anabel Arto.


Про бренд. Anabel Arto – український виробник спідньої білизни та одягу для дому, що поєднує розкішну тканину, бездоганну якість та вишуканий дизайн. Тканини команда відбирає на найбільших виставках сировини у Європі та Азії, а перед пошивом полотна проходять ретельну перевірку і відбір. Серед асортименту бренду є не лише позиції для жінок, але й чоловічі колекції, як-от: костюми з велюру, спідня білизна, шкарпетки, поло та багато іншого. Тканини команда відбирає на найбільших виставках сировини у Європі та Азії, а перед пошивом полотна проходять ретельну перевірку і відбір.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

На другому поверсі ТРЦ Gulliver відкрився бутік відомого бренду Calzedonia. 

Про бренд: Італійський бренд панчішно-шкарпеткових виробів та пляжного одягу Calzedonia заснований у 1987 році.  Ексклюзивною особливістю бренду є те, що асортимент кардинально змінюється в різні сезони. Всі колекції розроблені з великою увагою до трендів та якості кожної моделі, тому вироби завжди відповідають запитам та очікуванням споживачів.


Також, як повідомили в пресслужбі ТРЦ, на другому поверсі “Гуліверу” відбулося відкриття магазину українського бренду Success. 


“Для команди Success стати сімʼєю ТРЦ Gulliver, місця, де постійно вирує життя — велика гордість. Особливо приємно, що магазин відкрив свої двері в новому для нас інтерʼєрі, в якому поєдналися футуристичні дзеркала, пастельні тона та різноманітні текстури. Віримо, що шопінг та перебування в магазині буде тільки в насолоду”, — повідомила засновниця бренду Марина Журба.


Про бренд. Success – український бренд одягу, який вже понад 10 років одягає жінок в успіх та ще більше підкреслює їх красу. Основною метою бренду є створення повсякденного одягу, який не потребує особливого випадку, проте виглядає стильно та елегантно.


Фото: https://rau.ua.


КиївВлада

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4