ТРЦ Gulliver у листопаді поповнився магазинами українських та італійського виробників

ТРЦ Gulliver у листопаді поповнився магазинами українських та італійського виробників

У листопаді у торгово-розважальному центрі Gulliver (ТРЦ Gulliver) відкрилися три магазини одягу та білизни. А саме, українського виробника Success та італійського бренду Calzedonia. Також відновив роботу оновлений бутік українського виробника Anabel Arto.

Про це KВ повідомила пресслужба ТРЦ Gulliver.


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Бренд Anabel Arto працює на третьому поверсі ТРЦ “Гулівер”. В оновленому магазині на медіавітринах транслюються покази колекції Anabel Arto.


Про бренд. Anabel Arto – український виробник спідньої білизни та одягу для дому, що поєднує розкішну тканину, бездоганну якість та вишуканий дизайн. Тканини команда відбирає на найбільших виставках сировини у Європі та Азії, а перед пошивом полотна проходять ретельну перевірку і відбір. Серед асортименту бренду є не лише позиції для жінок, але й чоловічі колекції, як-от: костюми з велюру, спідня білизна, шкарпетки, поло та багато іншого. Тканини команда відбирає на найбільших виставках сировини у Європі та Азії, а перед пошивом полотна проходять ретельну перевірку і відбір.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

На другому поверсі ТРЦ Gulliver відкрився бутік відомого бренду Calzedonia. 

Про бренд: Італійський бренд панчішно-шкарпеткових виробів та пляжного одягу Calzedonia заснований у 1987 році.  Ексклюзивною особливістю бренду є те, що асортимент кардинально змінюється в різні сезони. Всі колекції розроблені з великою увагою до трендів та якості кожної моделі, тому вироби завжди відповідають запитам та очікуванням споживачів.


Також, як повідомили в пресслужбі ТРЦ, на другому поверсі “Гуліверу” відбулося відкриття магазину українського бренду Success. 


“Для команди Success стати сімʼєю ТРЦ Gulliver, місця, де постійно вирує життя — велика гордість. Особливо приємно, що магазин відкрив свої двері в новому для нас інтерʼєрі, в якому поєдналися футуристичні дзеркала, пастельні тона та різноманітні текстури. Віримо, що шопінг та перебування в магазині буде тільки в насолоду”, — повідомила засновниця бренду Марина Журба.


Про бренд. Success – український бренд одягу, який вже понад 10 років одягає жінок в успіх та ще більше підкреслює їх красу. Основною метою бренду є створення повсякденного одягу, який не потребує особливого випадку, проте виглядає стильно та елегантно.


Фото: https://rau.ua.


КиївВлада

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4