Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” (ЦКС) проводить звірку номерів індивідуальних лічильників, щоб забезпечити коректні нарахування за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення холодної та гарячої води.
Про це KВ стало відомо з повідомлення Київської міськдержадміністрації (КМДА) з посиланням на інформацію ЦКС.
“Як повідомляє ЦКС, у частини споживачів Києва за особовим рахунком в облікових базах підприємств, що здійснюють виконання послуг, відсутній номер лічильника. Це не дозволяє завантажувати актуальні показання при їхній передачі або здійснювати коригування у випадку звірки. Зверніть увагу: якщо на електронну пошту надійшло таке повідомлення, у ЦКС просять, не зволікаючи, направити дані про квартирні лічильники води”, – зазначено у повідомлені.
Також, як повідомляється, перевірити номери лічильників гарячої та холодної води можна в інфоблоках виконавців послуг – ПрАТ “АК “Київводоканал та КП “Київтеплоенерго”, в особистому кабінеті ЦКС або в паперовому рахунку-повідомленні – номер має бути тотожним із номером, що зазначений безпосередньо на лічильнику та у його паспорті.
У КМДА зазначають, що для актуалізації даних лічильників необхідно надати фото або скан-копії:
- актів монтажу або опломбування лічильників;
- паспортів лічильників або сертифікатів про проходження повірки;
- фото лічильників на момент звернення для звірки показань та за необхідності коригування.
Надати цю інформацію можна через канали обслуговування “Центру комунального сервісу”:
- у Facebook-месенджері на сторінці ЦКС: https://www.facebook.com/cks.com.ua;
- на особистому прийомі в сервісному центрі за попереднім записом https://cks.com.ua/equery.
Із додатковими питаннями радять звертатися до call-центру ЦКС (044) 247-40-40 і за додатковими телефонами сервісних центрів.
Читайте: В одному зі столичних ЦНАПів відкрився пункт медичної допомоги
Фото: ЦКС