Центральний автовокзал Києва перетворився на сучасний транспортний хаб – Тимошенко

Центральний автовокзал Києва перетворився на сучасний транспортний хаб – Тимошенко

У Києві вперше за 60 років провели модернізацію Центрального автовокзалу на проспекті Науки. Відтепер це сучасний, інноваційний транспортний хаб.

Про це KV стало відомо з повідомлення у Facebook заступника керівника Офісу президента Кирила Тимошенко.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Поки столична влада не може дати ради із заторами та облаштуванням транспортної інфраструктури у Києві, центральна влада у партнерстві з приватними інвесторами налагоджує логістику пасажирських автобусних перевезень”, – зазначив він.

Тимошенко повідомив, що нова історія Центрального автовокзалу почалася у березні минулого року. Тоді Фонд держмайна провів аукціон із продажу комунального підприємства “Київпассервіс” приватним інвесторам за 231 млн грн. “Київпассервісу” належали Центральний автовокзал столиці та ще 23 автостанції у Києві та області.

Нові власники вклали у реконструкцію 100 млн грн. Тут тепер зручні зали очікування, кімната матері та дитини, каси з квитками на рейси офіційних та перевірених перевізників, фудкорти, готель на 34 номери, територія повністю пристосована для маломобільних груп населення.

Центральний автовокзал Києва перетворився на сучасний транспортний хаб – Тимошенко

Змінена також філософія співпраці автостанції із перевізниками. Раніше перевізники були змушені платити автостанціям до 30% від вартості квитка, але при цьому автостанції стояли занедбаними. Це в тому числі одна із причин, чому утворився ринок “сірих” напівлегальних перевізників “під мостами”, розповів Тимошенко.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

За його словами, на оновленому Центральному автовокзалі Києва працюватиме модель співпраці з перевізниками за європейським зразком – плата за заїзд. Вона становитиме 15% вартості квитка.

“Приватизація Центрального автовокзалу Києва – показовий кейс того, як приватизація ключових, але абсолютно застарілих інфраструктурних об’єктів перетворює їх на ефективні транспортні вузли”, – пояснив Тимошенко.

Він зазначив, що головний автовокзал столиці – наразі флагманський проєкт змін на ринку автостанцій. Нові власники планують поширювати інноваційні підходи до роботи і на інших автовокзалах.

Як повідомили у Міністерстві інфраструктури України, нині розвитком Центрального автовокзалу та інших автостанцій у Києві та області займається компанія “Укрпас”. Пасажиропотік оновленого автовокзалу розрахований на 7 тис. пасажирів на день, рейси відправляються майже до всіх обласних центрів та сусідніх країн. 

Читайте: Тимошенко поставив завдання вчасно завершити усі об’єкти “Великого будівництва”-2021

Фото: сторінка Кирила Тимошенко

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках
“Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках
09:00 Минулорічна зміна керівництва “Київпастрансу”, схоже, ніяк не повпливала на те, яким чином працює дане КП. Наразі Нацполіція розслідує кримінальну справу за фактами “бюджетних…
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
09:00 Державні органи продовжують спроби зупинити в столиці будівництво клубного будинку (КБ) на вул. Августина Волошина, 32-А (Караваєві Дачі, Солом’янський район). Мова йде про…
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
13:00 Судячи з усього, передача столичною владою понад 138 га землі у районі затоки “Верблюд” в Оболонському районі в користування ТОВ “Дніпровська Рив’єра” є…
Banner
QlU7mDx4