Цьогоріч проти ожеледиці у столичних парках і скверах вирішили використати гранітну крихту та бішофіт

Цьогоріч проти ожеледиці у столичних парках і скверах вирішили використати гранітну крихту та бішофіт

Цього року для боротьби з ожеледицею у 130 парках і скверах Києва замість технічної солі використовуватимуть гранітну крихту та бішофіт. Серед переваг цього підходу виокремлюють біологічну сумісність, екологічність, піклування про тварин та стійкий підхід.

Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міської державної адміністрації (КМДА).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“За результатами минулорічного успішного експерименту з використання гранітної крихти в 50 парках та скверах столиці було вирішено продовжити та масштабувати цей підхід. Окрім гранітної крихти, також використовуватиметься бішофіт – природний мінерал із високим вмістом магнію і калію. Обидва варіанти є чудовими антиожеледними засобами, а головне – дружніми до навколишнього середовища”, – зазначив директор Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА Олександр Возний.

У КМДА розповіли, що екологічними методами з ожеледицею боротимуться в Голосіївському парку ім. Максима Рильського, на “Стежці здоров’я” Парку Партизанської слави, у парку Кіото, парку імені Тараса Шевченка та інших.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Гранітна крихта вже давно використовується замість технічної солі у Скандинавських країнах, а також в Австрії, Німеччині та США”, – зазначили у пресслужбі.

Згідно повідомлення, серед переваг цього підходу:

  • екологічність: на відміну від технічної солі, гранітна крихта абсолютно не впливає на ґрунт, а отже не порушує водопоглинання;

  • піклування про тварин: гранітна крихта не становить загрози для домашніх улюбленців. Використання солі, своєю чергою, може викликати хімічні опіки на лапках;

  • стійкий підхід: після завершення сезону частина гранітної крихти збирається і може бути використана в наступному році.

Також, виокремлюють декілька переваг використання бішофіту порівняно з технічною сіллю, а саме:

  • природність: бішофіт є безпечним для навколишнього середовища;

  • ефективність: бішофіт швидко розщеплює лід (протягом 15 хвилин при температурі -15 °C);

  • економність: для досягнення ефекту потрібно значно менше бішофіту, ніж технічної солі;

  • біологічна сумісність: бішофіт збагачує ґрунт мінералами, що позитивно впливає на рослини та екосистему.

Раніше KВ повідомила, що поставку дорожньої солі замовили “Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району” (2 тисячі тонн), комунальники Солом’янського району (2 тисячі тонн), “Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району” (2 тисячі тонн) та “Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району” (1,5 тисячі тонн).

Читайте: Для посипання доріг Золочівської громади хочуть придбати солі на півмільйона гривень

Фото: КМДА 

КиївВлада

Автор:
Владислава Олійник
Рекомендуємо до перегляду
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
09:00 Нещодавно ексзаступник гендиректора КП “Плесо” Дмитро Непочатов отримав підозру у розкраданні 134,4 тис. гривень зі столичного бюджету, які йому доведеться компенсувати у випадку…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
12:00 У вересні 2024 року розпорядники бюджетних коштів Боярки надзвичайно активно здійснювали публічні закупівлі, уклавши договорів на загальну суму 29,29 млн гривень. Майже половина…
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
09:00 Реконструкція столичного шляхопроводу біля станції метро “Дарниця” стартувала з угоди на суму майже 440 млн гривень. Підрядника КК “Київавтодор” шукала через відкритий аукціон,…
Banner
QlU7mDx4