Девелопер Alliance Novobud прийняв участь у Всеукраїнському будівельному саміті, де СМО компанії Ірина Міхальова розповіла про досвід роботи компанії за час повномасштабного вторгнення і ефективні інструменти маркетингу. В компанії прогнозують, що у 2024 році ринок відчує дефіцит готового житла, а саме саме одно- та двокімнатних квартир комфорт- та бізнес-класах.
на правах реклами
Про це KВ стало відомо з публікації пресслужби Alliance Novobud.
“Один з головних прогнозів на 2024 рік — значний дефіцит готового житла й саме одно- та двокімнатних квартир у якісних комплексах комфорт- та бізнес-класу. Старти проєктів наразі практично відсутні, плюс повернувся спекулятивний попит саме на готові квартири, тож наступний рік має стати роком стартів, щоб у 2025-му ми мали пропозицію на ринку”, – розповіла Міхальова в рамках свого виступу “Ефективний маркетинг, що приносить продажі під час війни”.
Як раніше писала KВ, столична будівельна компанія Alliance Novobud розширила свої соціальні канали комунікації, офіційно зареєструвавшись у соціальній мережі TikTok. Новий акаунт компанії у популярній соцмережі має на меті розширити взаємодію з аудиторією, надаючи різноманітний живий контент, пов’язаний зі сферою будівництва.
Читайте: Alliance Novobud розповідатиме про будівництво у соцмережі TikTok
Фото: з відкритих джерел