Сьогодні, 8 червня, у столичній мерії членам Координаційної ради міста з питань реінтеграції та підтримки киян-захисників презентували новий сервіс, який створює столиця, – “Електронний кабінет Захисника”. У ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 – державних. Запустити роботу “Електронного кабінету Захисника” місто планує до кінця 2023 року.
Про це, як стало відомо KВ, йдеться у повідомленні КМДА.
Зазначається, що цей сервіс дозволить отримувати послуги за принципом “єдиного вікна”.
“Коли наші захисники повертаються додому, всі говорять про одну з головних проблем: щоб підтвердити свій статус, їм треба зібрати безліч документів у купі інстанцій. Саме тому Київ, як сучасне цифрове місто, розробляє та впровадить “Електронний кабінет Захисника”. У ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 – державних. Від соціальних і медичних – до освітніх і допомоги в працевлаштуванні”, – зазначив мер Києва Віталій Кличко.
Він зауважив, що сервіс дозволить отримувати послуги за принципом “єдиного вікна”. В смартфоні, не виходячи з дому, можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду.
За даними КМДА, сьогодні понад 100 тисяч киян боронять Україну від російських варварів.
Наприкінці березня Київрада затвердила нову міську цільову програму “Підтримка киян – Захисників та Захисниць України” на 2023-2025 роки, розробку якої ініціював мер столиці. Один із важливих заходів цільової програми є, зокрема, створення нового міського сервісу – “Електронний кабінет Захисника”.
Нагадаємо, Руслан Світлий очолює Департамент соціальної політики КМДА з 24 вересня 2019 року. Діяльність цієї структури вже більше чотирьох років контролює заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Фото: КМДА