У столиці нарешті почали оновлювати застарілу диспетчерську систему, яка давно частково вийшла з ладу, була застарілою та неефективною. Нова система називається “Майстер” і дозволяє повідомити про аварійні ситуації у столиці за допомогою телефонного дзвінка або через спеціальний додаток для смартфонів. Раніше кияни мусили користуватися для цього переважно кнопками у ліфтах, 75 відсотків з яких давно зламані.
Про це KV стало відомо із повідомлення “Українських Новин”.
Сучасна диспетчерська служба “Майстер” працює на базі спеціально розробленої CRM системи. Вона дає можливість інтегруватися одночасно з багатьма програмними продуктами.Розробники пояснюють – диспетчерська служба “Майстер” дозволяє приймати та обробляти дані кількома каналами.
“Мешканці Києва можуть повідомити про аварійну ситуацію за допомогою телефонного дзвінка. Для кожного району міста буде працювати окремий номер, щоб лінія не була перевантаженою і кожен зміг додзвонитися. Також система дозволяє подавати заявку в автоматичному режимі без участі оператора. Це можна зробити через особистий кабінет у службі “Майстер”. Крім цього, програма буде інформувати людей про великі аварійні або ремонтні роботи, навіть якщо споживачем не було подано заявку”, – коментують в об’єднаній диспетчерській службі “Майстер”.
Мешканці столиці можуть створити постійний кабінет у системі і користуватися ним для подання заявок. Сюди ж будуть приходити й відповіді на звернення від комунальних служб. Також користувач може створити тимчасовий кабінет, що буде діяти лише на період вирішення одиничної ситуації. Спеціальні кабінети у новій системі матимуть й комунальні служби столиці, щоб отримувати оперативні дані про аварійні випадки у місті.
Крім іншого, програмісти також передбачили контроль роботи ліфтового обладнання. Тут налагодять зв’язок з кожною кабіною ліфту та функцію її ідентифікації. А також запланований зворотній зв’язок з ліфтами і автоматична система їхнього перезапуску в разі зупинки.
Як відомо, застаріла диспетчерська служба передбачала комунікацію з операторами через кнопки в ліфтах. Система була змонтована ще в радянські часи і мала в основі дротовий зв’язок. Зрозуміла, що за десятиліття експлуатації вона морально та матеріально застаріла. Понад 75% аварійних кнопок у ліфтах столиці не працюють. Однак протягом багатьох років паралізована система продовжувала поглинати бюджетні кошти.
Наразі об’єднана диспетчерська система “Майстер” почала повноцінну роботу у двох районах столиці – Дарницькому та Подільському. Номери телефонів служби та доступи до спеціального додатку через QR-коди поширені у кожному з цих районів. Система працює цілодобово і без вихідних. Надалі диспетчеризацію планують оновити у всіх районах Києва.
Мусимо також попередити, що у соціальних мережах розпочали поширювати неправдиву інформацію про те, що у місті припиняє працювати диспетчерська система.Намагаються залякати людей. Скоріше за все, таким чином власники старої системи хочуть зберегти собі доступ до бюджетних коштів. Однак, правдою є лише те, що радянська диспетчерська служба з кнопками в ліфтах не функціонує вже давно. З великим запізненням столиця нарешті запроваджує систему, яка працює з допомогою нових технологій, а не дротів. Тому мешканців просять не вестися на провокації, а почати користуватися зручним додатком для зв’язку з комунальними службами у випадку аварійних ситуацій.
Фото: “Українські Новини”