З початку 2023 року у Києві підприємці подали 1 566 заяв на оформлення рекламних вивісок. У 2022 році приблизно таку ж кількість заяв залишили за рік загалом.
Про це KВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.
Зазначається, що в Управлінні з питань реклами відзначили позитивну динаміку.
“Якщо в січні власники бізнесу подали 138 заяв, то в червні кількість становила вже 328. Ці показники перевищують дані за червень 2021 року – до початку повномасштабного вторгнення”, – йдеться в повідомленні КМДА.
Крім того зауважили, що з початку 2023 року власники бізнесу вже подали 1 512 заяв щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Із них – більше 1000 отримали позитивне рішення, за якими було встановлено пріоритет на розміщення конструкції.
“Із початку року бізнес подав більше 3 тисяч заяв на оформлення вивісок і рекламних конструкцій. Якщо говорити про вивіски, то кількість поданих звернень вже в червні 2023 року перевищила місячні показники до початку повномасштабного вторгнення. Це свідчить про поступове відновлення підприємницької діяльності в місті”, – розповіли в Управлінні з питань реклами КМДА.
Нагадаємо, наприкінці червня у Києві ініціювали зміни до чинного Порядку розміщення вивісок. Це рішення прийняли з метою забезпечити більш чітку процедуру розміщення рекламних вивісок аби зберегти автентичність історичного середовища міста.
Також, Управління з питань реклами КМДА тимчасово надаватиме адміністративні послуги з видачі, продовження та анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Дія цього рішення розповсюджується на період воєнного стану та протягом 30 днів після його припинення чи скасування.
Раніше KВ повідомила, що на цьому тижні фахівці столичного КП “Київреклама” демонтуватимуть незаконні вивіски та рекламні засоби на деяких вулицях Дарниці та на бульварі Академіка Вернадського (Академмістечко).
Читайте: У КМДА планують цього тижня демонтувати незаконні рекламні засоби на Дарниці та на Академмістечку
Фото: з відкритих джерел