У Києві відбувся SalesFest-2024 “Прокачка” продажів житла – практики успішних гравців”, який зібрав понад 300 професіоналів ринку нерухомості. Понад 20 експертів поділилися практичними порадами щодо підвищення ефективності продажів житла. SalesFest-2024 став платформою для обміну досвідом та лайфхаками успішних продажів під час війни, обговорення актуальних трендів та встановлення нових професійних контактів у сфері продажів нерухомості.
Про це КВ дізналася з релізу події.
Захід розпочався з аналітичного огляду ринку житла від директорки з продажів у ЛУН Ольги Петросюк, яка представила актуальні дані про ціни, пропозицію та продажі.
Під час першої частини заходу членкиня борда FIABCI-Ukraine, CEO в KDU Realty Group Олена Маленкова розповіла про пошук нових та утримання існуючих клієнтів на ринку житла. Дослідження про сервіси на етапі продажів первинки та прогнози щодо їх впровадження у девелоперів представила Тетяна Шульга, керуюча партнерка RED від ЛУН.
Микола Бумажний, генеральний директор групи компаній JSC MDL House Service, висвітлив потреби та очікування мешканців житлових комплексів, а Тарас Жирук, співвласник компаній ДЕФІС-ГРУП та VISION, член Ради Клубу YBC здійснив партнерський виступ “Перезапуск проєкту у війну – кейс VISION”.
Панельна дискусія за участю Ярослава Возняка (директор департаменту продажів в Avalon), Ірини Міхальової (СМО в “Альянс Новобуд”), Катерини Нарусевич (власниця PRO100m2), Олени Маленкової, Дмитра Калайди (директор філії Ярославів град T.H.E. Capital) та Олеся Піщака (управляючий партнер будівельної компанії “БУДЕ ДІМ”) зосередилася на лайфхаках та відповідях на запитання учасників щодо успішних продажів житла.
Спеціальна сесія була присвячена також програмі “єОселя”, де представники банків та “Укрфінжитло” обговорили останні зміни та перспективи цієї ініціативи.
Після перерви CBDO в ЛУН Олена Унаньян продовжила захід, представивши статистику дзвінків та аналіз “втрачених можливостей” у продажах. Антон Лімонченко, експерт з продажів, презентував результати дослідження якості телефонних комунікацій відділів продажів “100 дзвінків – таємний телефонний покупець досліджує якість спілкування “сейлзів”.
Дар’я Шкуренко, власниця NO matter, провела практичний тренінг з управління стресовими продажами та успішного закриття угод.
“SalesFest-2024 — це був вогонь! Величезна подяка команді RED Community та ЛУН за організацію цього неймовірного фестивалю продажів!Щаслива мати можливість ділитися інсайтами про стресові продажі з колегами та бачити справжній інтерес і драйв у ваших очах”, – поділилася враженнями від події Дар’я Шкуренко.
А ось Head of SMM групи компаній DIM Анжела Сомова поділилася порадами щодо створення відеооглядів, які сприяють конверсії переглядів у продажі.
Завершився захід тренінгом від Олександра Лахтіонова, засновника та CEO компанії Ritm, який поділився інсайтами та практиками успішних продажів житла.
“Жваві дискусії, безліч думок та нових знайомств — таким був цьогорічний SALESFEST! Говорили про виклики сьогодення: як адаптувати процес під складні умови війни, які методи є найдієвішими сьогодні, як змінився підхід до роботи з клієнтом? Це була неймовірна подія, що дала нам змогу не лише поділитися власним досвідом, але й почути та обміркувати думки інших експертів галузі”, – поділилися враженнями учасники заходу.
Нагадаємо, у листопаді в Ірпені традиційно відбудеться пʼятий міжнародний фестиваль письменників-перекладачів “Кочур-фест”. Захід присвячений пам’яті видатного українського перекладача Григорія Кочура. Уперше такий фестиваль відбувся шість років тому — 10 жовтня 2019 року.
Читайте: У Києві на SalesFest-2024 розкажуть як підвищити ефективність продажів нерухомості
Фото: Катерини Нарусевич
КиївВладаІнна Міхно