Столиця об’єднала три мобільні застосунки – «1551», «Мобільний додаток керівника» та «Чисте місто з 1551» – на базі Контактного центру 1551, щоб пришвидшити прибирання міських територій та вирішення побутових питань.
Про це КВ дізналася із повідомлення КМДА.
“На базі Контактного центру 1551 столиця об’єднала між собою 3 мобільних застосунки – “1551”, “Мобільний додаток керівника” та “Чисте місто з 1551”. Щоб прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці й вирішення інших побутових питань у місті стало ефективнішим”, – розповіли у КМДА.
У відомстві наголосили, що об’єднання застосунків значно зменшить час опрацювання звернень громадян та запровадить системний контроль за їх виконанням у районах Києва.
У пресслужбі зазначили, що цього року платформа стала доступною і для інспекторів Департаменту територіального контролю міста Києва, що робить контроль більш оперативним.
Крім того, нова платформа допомагає головам районів та службам столиці ефективніше реагувати на ситуацію на територіях, за які вони відповідають, та належним чином забезпечувати чистоту в місті.
Читайте: У Києві демонтували понад 2,5 тис. незаконних об’єктів реклами
Фото: з відкритих джерел
КиївВладаВладислава Олійник