“Українська залізниця” продовжує відновлення онлайн-сервісів, які “впали” через таргетовану кібератаку у неділю, 23 березня. Наразі через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня. “Укрзалізниця” радить пасажирам купувати квитки з 9 до 11 ранку та по обіді – 14:30-16:30.
Про це КВ дізналася з повідомлення “УЗ”.
“Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час”, – сказано в повідомленні.
Вказується, що каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня.
“Рекомендуємо пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30”, – зауважують залізничники.
Як інформувала КВ, У неділю УЗ повідомила про технічний збій, через який припинив роботу застосунок і сайт компанії. Компанія оперативно перебудувала процеси, посиливши каси додатковими працівниками і розпочавши оформлення квитків безпосередньо на борту. Збій в роботі систем АТ “Укрзалізниця” стався через таргетовану кібератаку.
Фото: Rail.insider
Олексій Ігнатьєв