В Ірпені стартувала інформаційно-просвітницька кампанія “Ірпінь: історія створення”. Метою кампанії є розповісти гостям і новим мешканцям міста про історію створення знакових об’єктів Ірпінської громади за останні 10 років. Першими об’єктами, про які поширюють інформацію, стали парк Правика та ірпінська набережна.
Про це КВ дізналася із повідомлення голови Інвестиційної ради Ірпеня, ексмера міста Володимира Карплюка (“Нові обличчя”) у Facebook.
“Сьогодні в Ірпені розпочали інформаційно-просвітницьку кампанію “Ірпінь: історія створення”. У рамках кампанії розповімо, як створювалися протягом останніх 10 років усі знакові обʼєкти громади”, – йдеться у дописі.
За його словами, завдання кампанії розповісти історію створення обʼєктів гостям і новим мешканцям міста та нагадати ірпінцям про те, як Ірпінська громада розвивалася найкращими темпами в Україні.
Зокрема, просвітницька кампанія полягає у розповсюдженні інформаційних буклетів про кожен обʼєкт. Її розпочали з парку Правика та з ірпінської набережної.
“То ж сьогодні кожен відвідувач цих обʼєктів може ознайомитися з інформаційними матеріалами, які розповсюджують промоутери громадської організації “Нові Обличчя Київщини”, – додав Карплюк.
Нагадаємо, що Ірпінська громада взяла участь у третій міжнародній виставці та конференції Rebuild Ukraine: Health & Rehabilitation у Варшаві, де презентувала власні здобутки у сфері медицини й розвитку громади.
Читайте: Чому Ірпінь програє Бучі у здоровій економічній конкуренції?
Фото: Facebook Карплюка
Вероніка Злацька