В Київській міській державній адміністрації (КМДА) заявили, що на будівництві метро на Виноградар цілодобово тривають активні роботи. При цьому, роботи нібито виконують одночасно на кількох будмайданчиках.
Про це КВ стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.
“У столиці тривають активні роботи з будівництва метро на Виноградар. На будівельних майданчиках одночасно виконують різні види робіт, які є важливими для реалізації цього масштабного проєкту”, – йдеться у повідомленні.
Згідно з повідомленням, на майданчику поблизу станції метро «Сирець» продовжується будівництво демонтажної шахти, яка в майбутньому слугуватиме для вилучення тунелепрохідного щита.
На іншій ділянці, де вже частково зведені дворівневі тунелі, виконуються роботи з улаштування гідроізоляції та армування, з бетонування стін тунелю. Крім того, триває розробка ґрунту, монтаж розстрільних поясів для подальшого спорудження дворівневих тунелів.
Ще на одному майданчику виконуються роботи з розробки ґрунту. Там також активно облаштовують джетпалі (бурові установки) для створення стабільної основи під час подальшого будівництва.
“Будівництво на майданчиках ведеться цілодобово у злагодженій співпраці всіх міських служб, зокрема в частині винесення інженерних мереж, та підрядної організації”, – заявили в КМДА.
Раніше КВ повідомляла, що у листопаді перспектива завершення будівництва метро на Виноградар ще трішки віддалилася від мешканців цього житлового масиву, хоча їм і не звикати.
КП “Київський метрополітен” з обраним в серпні підрядником прокладання нової гілки підземки – ТОВ «Група компаній «Автострада» – узгодили продовження термінів виконання робіт на чотири місяці – до травня 2027 року.
Наразі робота кипить, про що підрядник (належить Максиму Шкілю – помічнику депутата Верховної Ради від Партії регіонів та, за інформацією ЗМІ, куму екс-міністра інфраструктури Володимира Омеляна) регулярно звітує у своїх яскравих фотозвітах. Сенс в цьому є, адже треба “відпрацьовувати” великий кредит довіри: столична влада руками метрополітенівців віддала цій компанії майже 14-мільярдне замовлення без конкурсу, оскільки через “грамотно прописані” тендерні умови ніхто більше не зміг взяти в ньому участі. До речі, вартість будівництва цієї гілки метро, схоже, зростає не зовсім “на пустому місці” – зокрема, через щільну житлову забудову Виноградара, буде споруджуватись не звичайний, а двоярусний тунель, по якому потяги курсуватимуть один над одним.
Читайте: Друга спроба: метро на Виноградар за майже 14 млрд гривень домовились будувати до травня 2027 року
Фото: КМДА
КиївВлада