З 1 до 5 числа кожного місяця показання лічильників води в Києві не прийматимуться. Із 6 числа показники можна буде передати будь-яким дистанційним способом.
Про це KВ дізналася з повідомлення ПрАТ АК “Київводоканал”.
В “Київводоканалі” нагадали, що дистанційно передати показники місяця з 6 числа можна наступними способами:
- на сайті, натиснувши кнопку “передати показники”;
- через “Особистий кабінет” “Київводоканалу”;
- за допомогою мобільних додатків Viber та Telegram (перейти до чат-ботів можна також із головної сторінки сайту, натиснувши на відповідну позначку у правому нижньому кутку);
- за телефоном контакт-центру “Київводоканалу”: (044) 202-02-02 або КК “ЦКС”: 247-40-40;
- через мобільний додаток “Київводоканал цифровий”.
“Якщо показання не передані вчасно, у цьому місяці нарахування буде здійснено за середніми показаннями ваших лічильників за попередні три місяці. Але якщо дані не передаються довгий час, це може призвести до некоректних нарахувань за спожиту воду. Звертаємо увагу, що показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, бо вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення. Важливо! Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показання з різницею “0” , тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу”, – пояснили в “Київводоканалі”.
В компанії також нагадали, що у разі пошкодження або руйнування житла нарахування за цими адресами припиняються, тож власникам таких помешкань передавати показники не потрібно.
Читайте: В Києві комунальники створили додаток “Київводоканал Цифровий”
Фото: Ecosoft-market.com.ua