Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

У столиці правоохоронці повідомили про підозру у службовій недбалості одному із заступників КП “Київський метрополітен”. Посадовцю інкримінують нестягнення штрафних санкцій з двох підприємств з росії за порушення умов поставок вагонів для метрополітену в період 2012-2017 років. За даними прокуратури, сума збитків комунальному підприємству складає 13,1 млн гривень. 

Про це, як передає KВ йдеться в повідомленні пресслужби Київської міської прокуратури.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“За даними слідства, у період 2012-2017 років КП “Київський метрополітен”, використовуючи кошти, надані за кредитною угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку, уклало договори з двома акціонерними товариствами рф щодо виробництва та поставки останніми вагонів для метрополітену”, – йдеться в повідомленні.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначається, що вказаними договорами передбачені штрафні санкції за порушення умов поставки вказаних вагонів. Водночас, за даними прокуратури, у період 2013-2014 років постачальники порушили умови договору та у визначені терміни не поставили вагони на адресу КП “Київський метрополітен”.

“Однак підозрюваний, через неналежне виконання службових обов’язків, погодив платіжні доручення на оплату вагонів у повному обсязі без вирахування суми штрафу, чим заподіяв комунальному підприємству збитки в розмірі 13,1 млн гривень”, – інформували правоохоронці.

Прокурорами Подільської окружної прокуратури міста Києва повідомлено про підозру одному із заступників КП “Київський метрополітен” у службовій недбалості, що спричинила тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України). На даний час вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу.

Зазначимо, посаду начальника КП “Київський метрополітен” з липня 2014 року посідає Віктор Брагінський.  Дане підприємство підпорядковане Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА), яким з вересня 2021 року керує Руслан Кандибор

Нагадаємо, у квітні 2017 року Вищий господарський суд України ухвалив рішення, яким зобов’язав стягнути з “Київського метрополітену” майже 2 млрд гривень виплатити ТОВ “Укррослізинг” за постачання 100 вагонів за процедурою лізингу та супутні умови лізингової угоди. Слід зазначити, що договір з “Укррослізингом” на постачання вагонів метрополітену було прописано таким чином, що за вагони довелося в результаті суттєво переплачувати з урахуванням прив’язки цін до долара, інфляції та ін.

Читайте: Київський метрополітен вирив собі могилу вартістю 2 млрд гривень

Також, як інформувала KВ, правоохоронці проводили розслідування кримінального провадження за фактом зловживання службовим становищем посадовцями КП “Київський метрополітен”, а також службової недбалості з їхнього боку. Правоохоронці шукають винних у виникненні мільярдного боргу за отримані за умов лізингу столичною підземкою 100 вагонів метро перед ТОВ “Австро-Угорська Лізингова Компанія”. У рамках кримінального провадження було вручено підозру головному бухгалтеру КП “Київський метрополітен”.

Читайте: Суд заборонив КП “Київський метрополітен” виплачувати мільярдний борг “Австро-Угорській Лізинговій Компанії”

Згодом, після повномасштабного вторгнення рф, міськрада прийняла від Варшави до комунальної власності громади Києва 60 вагонів метро, які столиця Польщі вивела з експлуатації. Їх будуть використовувати в якості “донорів” – як джерело запчастин для ремонту наявних у КП “Київський метрополітен” вагонів. Справа в тому, що для ремонту рухомого складу столичної підземки завжди використовувались комплектуючі та запчастини виробництва рф та білорусі.

Читайте: Рухомий склад столичного метрополітену відремонтують за рахунок 60 вагонів від Варшави

Слід зазначити, що у грудні 2023 року у метрополітену виникла ще одна проблема. 8 грудня, було зупинено рух поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” – “Деміївська” з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи на підтопленій ділянці метро можуть тривати до 6 місяців. 

Читайте: Київрада створила Тимчасову контрольну комісію, яка вивчатиме аварію на Оболонсько-Теремківській лінії метро

Фото: Київський метрополітен

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у червні 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у червні 2025-го витрачав Київ
09:00 У перший місяць літа столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 5,56 млрд гривень. Найбільше коштів (1,18 млрд гривень) у…
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
14:00 Антиімперський Блок Народів (АБН), який є складовою Організації українських націоналістів (бандерівців), веде системну роботу з навчання представників національно-визвольних рухів народів, поневолених так званою…
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
09:00 Столичні підприємці отримали перші “проміжні” успіхи в судовій справі щодо оскарження Положення, що регулює всі питання розміщення в Києві тимчасових споруд (ТС, кіоски,…
Banner
QlU7mDx4