Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

У столиці правоохоронці повідомили про підозру у службовій недбалості одному із заступників КП “Київський метрополітен”. Посадовцю інкримінують нестягнення штрафних санкцій з двох підприємств з росії за порушення умов поставок вагонів для метрополітену в період 2012-2017 років. За даними прокуратури, сума збитків комунальному підприємству складає 13,1 млн гривень. 

Про це, як передає KВ йдеться в повідомленні пресслужби Київської міської прокуратури.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“За даними слідства, у період 2012-2017 років КП “Київський метрополітен”, використовуючи кошти, надані за кредитною угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку, уклало договори з двома акціонерними товариствами рф щодо виробництва та поставки останніми вагонів для метрополітену”, – йдеться в повідомленні.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначається, що вказаними договорами передбачені штрафні санкції за порушення умов поставки вказаних вагонів. Водночас, за даними прокуратури, у період 2013-2014 років постачальники порушили умови договору та у визначені терміни не поставили вагони на адресу КП “Київський метрополітен”.

“Однак підозрюваний, через неналежне виконання службових обов’язків, погодив платіжні доручення на оплату вагонів у повному обсязі без вирахування суми штрафу, чим заподіяв комунальному підприємству збитки в розмірі 13,1 млн гривень”, – інформували правоохоронці.

Прокурорами Подільської окружної прокуратури міста Києва повідомлено про підозру одному із заступників КП “Київський метрополітен” у службовій недбалості, що спричинила тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України). На даний час вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу.

Зазначимо, посаду начальника КП “Київський метрополітен” з липня 2014 року посідає Віктор Брагінський.  Дане підприємство підпорядковане Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА), яким з вересня 2021 року керує Руслан Кандибор

Нагадаємо, у квітні 2017 року Вищий господарський суд України ухвалив рішення, яким зобов’язав стягнути з “Київського метрополітену” майже 2 млрд гривень виплатити ТОВ “Укррослізинг” за постачання 100 вагонів за процедурою лізингу та супутні умови лізингової угоди. Слід зазначити, що договір з “Укррослізингом” на постачання вагонів метрополітену було прописано таким чином, що за вагони довелося в результаті суттєво переплачувати з урахуванням прив’язки цін до долара, інфляції та ін.

Читайте: Київський метрополітен вирив собі могилу вартістю 2 млрд гривень

Також, як інформувала KВ, правоохоронці проводили розслідування кримінального провадження за фактом зловживання службовим становищем посадовцями КП “Київський метрополітен”, а також службової недбалості з їхнього боку. Правоохоронці шукають винних у виникненні мільярдного боргу за отримані за умов лізингу столичною підземкою 100 вагонів метро перед ТОВ “Австро-Угорська Лізингова Компанія”. У рамках кримінального провадження було вручено підозру головному бухгалтеру КП “Київський метрополітен”.

Читайте: Суд заборонив КП “Київський метрополітен” виплачувати мільярдний борг “Австро-Угорській Лізинговій Компанії”

Згодом, після повномасштабного вторгнення рф, міськрада прийняла від Варшави до комунальної власності громади Києва 60 вагонів метро, які столиця Польщі вивела з експлуатації. Їх будуть використовувати в якості “донорів” – як джерело запчастин для ремонту наявних у КП “Київський метрополітен” вагонів. Справа в тому, що для ремонту рухомого складу столичної підземки завжди використовувались комплектуючі та запчастини виробництва рф та білорусі.

Читайте: Рухомий склад столичного метрополітену відремонтують за рахунок 60 вагонів від Варшави

Слід зазначити, що у грудні 2023 року у метрополітену виникла ще одна проблема. 8 грудня, було зупинено рух поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” – “Деміївська” з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи на підтопленій ділянці метро можуть тривати до 6 місяців. 

Читайте: Київрада створила Тимчасову контрольну комісію, яка вивчатиме аварію на Оболонсько-Теремківській лінії метро

Фото: Київський метрополітен

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4