Уже традиційно на початку грудня Українська асоціація професіоналів GR та лобізму детально аналізує та обирає найбільш успішні кейси у роботі та розвитку GR, лобізму в державі. 9 грудня успішно пройшла IV Всеукраїнська GR-Премія, яка об’єднала провідних представників галузі.
Як стало відомо KV, серед понад 78 кейсами претендентів на перемогу було обрано понад 10 найкращих проектів за наступними номінаціями:
● “Найкращий юридичний кейс”: Інна Хомич
● “Найкращий регіональний GR-проект”: Анатолій Русецький
● “GR-прорив 2021”: Герасимчук Володимир; Асоціація розвитку єврейських общин України
● “Найкращий адвокаційний кейс”: Міщенко Анна
● “Найкращий GR-інструмент у сфері лобізму”: Олександр Ліщина
● “Найкраща профільна Асоціація”: Марія Колганова
● “Government to Government Relations”: Пелех Марія
● “Найкращий проект у сфері GR”: Різак Михайло
● “Найкращий проект у сфері GR”: Чудновець Юлія
● “Найкращий консультант у сфері GR”: Павленко Олександра
Серед переможців – представники провідних компаній України із 20-річною громадян, а саме: директор з питань групи компаній “Нова Пошта” Хомич Інна Юріївна. Нагородила переможницю Тетяна Циба – український політик, Народний депутат України України 9-го скликання.
Інна Хомич – переможниця в номінації “Найкращий юридичний кейс”. Нагородила Тетяна Циба — український політик, Народний депутат України 9-го скликання
Кейс “Нова Пошта VS Держспоживслужба” було визнано Українською асоціацією GR-професіоналів та лобістів як “Найкращий юридичний кейс”. До цього престижного звання компанія прийшла через тривалу та якісно проведену кампанію через застосування важливих GR та PR-інструментів. Її метою стало відстоювання інтересів “Нової Пошти” перед представництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, які застосували до компанії неспівмірні порушенню штрафи у сумі більш ніж 300 млн грн, скористувавшись недосконалістю Закону України “Про захист прав споживачів”.
У межах інформаційної кампанії “Нова пошта” застосувала наступні інструменти: у ЗМІ вийшла стаття директора з правових питань Нової пошти; у соціальних мережах під хештегом #бізнесмаєголос об’єднались десятки тисяч українських підприємців. ЗМІ випустили понад 715 публікацій, у соцмережах – майже 4 тисячі постів, що охопила майже 160 000 контактів. З хештегом #бізнесмаєголос на підтримку Нової пошти також виступили відомі підприємці, депутати, чиновники. Медійна кампанія привернула увагу на упереджене ставлення та неякісно обґрунтовану позицію Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області стосовно роботи “Нової пошти”.
Використання PR та GR-інструментів допомогло привернути увагу Бізнес-омбудсмена, Спілки Українських Підприємців, Комітету підприємців України, Національної ради охорони здоров’я та безпеки, а також громадського руху “За вільну економіку”. Це довело не тільки прозору позицію “Нової пошти”, а й ефективність GR-інструментів в Україні, за що і бореться Українська асоціація GR-професіоналів та лобістів на Всеукраїнському рівні. Підтвердженням цього є:
● Робота на 4 законопроектами, що спрямовані на впровадження лобіювання в Україні
● Понад 58 профільних заходів для членів Асоціації за останні 2 роки
● Понад 217 проведених освітніх заходів, спрямованих на розвиток галузі GR та лобіювання в Україні
Фото: IV Всеукраїнська GR-премія