Крайняя правая полоса части киевских дорог может быть отдана общественному транспорту

Киевская горгосадминистрация и Госавтоинспекция намерены до конца 2010 года разработать изменения в схему движения транспорта в Киеве, согласно которым крайняя правая полоса части столичных дорог будет отведена для движения исключительно общественного транспорта.

Об этом сообщается в киевской муниципальной газете “Хрещатик” со ссылкой на замглавы КГГА Анатолия Голубченко.

За въезд частного автотранспорта на такую полосу предполагается предусмотреть значительные штрафные санкции.

“В европейских столицах в часы пик также возникают пробки, однако автобусы свободно движутся по своей полосе, на которую никто из водителей частного транспорта не въезжает, так как за это нарушение взимают драконовские штрафы”, – цитирует издание слова Голубченко.

Хрещатик

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Кримінальний Оленич”: покарання одіозного ексзаступника Кличка за сприяння забудові парку “Нивки” не відбувається з незрозумілих причин
“Кримінальний Оленич”: покарання одіозного ексзаступника Кличка за сприяння забудові парку “Нивки” не відбувається з незрозумілих причин
09:00 ДІАМ і правоохоронні органи наразі роблять все, щоб унеможливити будівництво висотного житлового комплексу (ЖК) на території  об’єкта природно заповідного фонду – парку “Нивки”. …
Кримінальна справа і мораторій від Мінкульту: що буде з фундаментом Палацу Розумовського
Кримінальна справа і мораторій від Мінкульту: що буде з фундаментом Палацу Розумовського
09:00 У столиці тривають скандали навколо будівельних робіт на залишках фундаменту Палацу останнього гетьмана Кирила Розумовського. Так, у березні суд в рамках кримінальної справи…
Справи насущні: скільки та на що у квітні 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у квітні 2025-го витрачав Київ
09:00 Протягом квітня поточного року вартість всіх замовлень Києва перевищила 5,5 мільярда гривень. Другий місяць поспіль найбільше коштів столиця спрямовує на різноманітні ремонти та…
Banner
QlU7mDx4