В електронній системі охорони здоров’я на період повного відновлення мобільного зв’язку буде внесено зміни щодо формування електронного рецепта. На період кризи, спричиненою хакерською атакою на “Київстар”, повідомлення з номером і кодом рецепта не надходитимуть пацієнтам усіх операторів мобільного зв’язку.
Про це KВ дізналася з повідомлення Міністерства охорони здоров’я (МОЗ).
Повідомляється, що для отримання нових рецептів з 15 грудня лікар зобов’язаний надрукувати пацієнту паперову інформаційну довідку або передати її в електронному вигляді. Вона міститиме і номер рецепта, і код його погашення для надання працівнику аптеки.
Якщо рецепт було виписано до 14 грудня включно, проте пацієнт іще не отримав смс, він може повторно звернутися до лікаря, а лікар згенерує нову інформаційну довідку, яка міститиме необхідні дані.
Якщо смс вдалося отримати, додаткові кроки не потрібні.
“Ці зміни – тимчасові та вжиті на період кризи, до того ж вони стосуються користувачів усіх мобільних операторів. Після повноцінного відновлення звʼязку серед усіх абонентів мобільного оператора смс-інформування пацієнтів про номер та код погашення е-рецепта буде відновлено”, – коментує МОЗ.
Читайте: “Атака на Київстар була проведена зсередини мережі”, – ІТ-бізнесмен Кардаков
Фото: ілюстративне, з відкритих джерел