Тунелепрохідницький комплекс, за допомогою якого прокладають тунелі метро на Виноградар, рухається вперед від станції “Мостицька” у напрямку станції “Сирець”, де фінішує майже через 1,3 км. Наразі проводиться проходка так званого правого тунелю – з Виноградаря в центр.
Про це KV стало відомо із повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).
Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв повідомив, що на сьогодні тунелепрохідницький комплекс пройшов 60 м. Проте вже незабаром, завдяки монтажу всіх технологічних візків, комплекс набере свою максимальну швидкість і проходитиме під землею близько 200 м у місяць.
Як наголосив заступник голови КМДА, важливо, що роботи з будівництва метро ведуть одночасно на 6-ти будівельних майданчиках.
“Паралельно з роботою тунелепрохідницького комплексу триває будівництво правого перегінного тунелю в напрямку від Виноградаря до Сирця. Дільниця облаштування обертових тупиків станції “Проспект Правди” готується до розширення на південь – на територію майбутнього аварійного виходу зі станції. А на будівельному майданчику, де триває зведення електричної підстанції “Мостицької”, бетонують стіни тунелів і саму підстанцію. Будівельники вже приступили до бетонування західної стіни (східну майже повністю забетоновано). Також практично завершено бетонування перекриттів внутрішніх приміщень, монтаж арматурного каркасу стін і роботи з гідроізоляції західної стіни котловану”, – зазначив Олександр Густєлєв.
Нагадаємо, що дві нові станції метро – “Мостицька” і “Проспект Правди” – перевозитимуть до 90 тисяч пасажирів за добу. Довжина ділянки метро між цими двома станціями становитиме 3,7 кілометри.
Читайте: У Києві запустили пілотний проект соціального таксі для дітей з інвалідністю
Фото: КМДА