Попов: Жетонов в метро по 2,4 грн. не будет

Проезд в метро в ближайшее время будет стоить максимум 2 гривни. Повышать стоимость жетончика до “экономически обоснованных” 2,42 грн. власти не собираются.

Как сказал первый заммэра Александр Попов, 2,42 грн. — это на сегодня слишком много, а вот по 2 гривни жетончик может-таки стать уже скоро.

Напоминаем,  недавно было решение суда, признавшее понижение тарифа с 2 до 1,7 грн. незаконным. Две гривни подземка должна была стоить еще в 2007 году, но после критики Кабмина и Антимонопольного комитета в январе 2008 года мэрия таки снизила цену проезда.

Предположительно повышение может произойти в августе или сентябре. “Мы как законопослушные граждане должны выполнять решение суда”, — говорит Попов.

 

Проездные же дорожать не будут. “Решение касается только жетонов”, — сказал глава Киевского метрополитена Петр Мирошников.

 

“Сегодня”

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4