Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр – Тимошенко

Шар асфальту під час “Великого будівництва” доріг неможливо зменшити навіть на міліметр - Тимошенко

Під час ремонту або будівництва доріг, які з 2020 року ведуться в Україні за програмою президента Володимира Зеленського “Велике будівництво”, підрядники не можуть зменшити шар асфальту “навіть на міліметр”. Контроль якості гарантується незалежним технаглядом.

Про це KV стало відомо з інтерв’ю для “Фактів” заступника голови Офісу президента, координатора програми “Велике будівництво” Кирила Тимошенка.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

За його словами, для контролю якості, крім тендера на будівництво і ремонт доріг, розігрують окремий тендер на технагляд.

“Цим займаються європейські компанії з гарною репутацією. Наприклад, технагляд за якістю будівництва Запорізьких мостів ведуть австрійці. Ці компанії ніяк не пов’язані з будівництвом доріг. Це не чиновники і не держструктура. Отже, їм не можна дати хабар, щоб потім покласти менший шар асфальту”, – заявив заступник голови ОП.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Крім будівництва нових об’єктів, команда “Великого будівництва” Володимира Зеленського виконує великі обсяги середнього або капітального ремонту доріг. При цьому, такий ремонт практично не відрізняється від будівництва доріг “з нуля”, адже ремонтники міняють усі нижні шари покриття.

“Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітальному або середньому ремонту. Зараз якість – це умова номер один. Усі дороги, зроблені в минулому році, благополучно пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде і асфальт, а ми взагалі не хвилювалися”, – сказав координатор “Великого будівництва”.

Також на відремонтованих трасах діє гарантійне обслуговування – це 5-7-10 років, в залежності від категорії. Відтак підрядник зобов’язаний не тільки якісно побудувати дорогу, а й обслуговувати трасу.

Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомив, що планом президентської програми на 2021 рік передбачено ремонт і будівництво 6500 км доріг і 245 штучних споруд.

Читайте: Фастів-Київ і Вишгород-Київ: на Київщині працюють над запуском нових приміських маршрутів

Фото: відкриті джерела

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
09:00 Нещодавно столична міськрада ухвалила програму управління об’єктами комунальної власності, розраховану на період 2025-2027 років. Усього на її реалізацію планується витратити 251,3 млн гривень,…
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Banner
QlU7mDx4