“Щоб успішно продавати комерцію, потрібно до дрібниць продумати концепцію комплексу”, – CMO Alliance Novobud Михальова

“Щоб успішно продавати комерцію, потрібно до дрібниць продумати концепцію комплексу”, - CMO Alliance Novobud Михальова

SalesFest-2024 під назвою “Прокачка продажів житла – практики успішних гравців” зібрав понад 300 професіоналів ринку нерухомості та понад 20 експертів, які поділилися практичними порадами щодо ефективності продажів житла. У рамках події відбулася панельна дискусія “Великий порадник”, серед спікерів якої була Ірина Міхальова, CMO Alliance Novobud. Експертка поділилася досвідом компанії з успішних продажів житлової та комерційної нерухомості, в складі житлових комплексів.

на правах реклами

Про це КВ дізналася з повідомлення прес-служби компанії.

“В Броварах Alliance Novobud веде квартальну забудову й станом на зараз ми заселили понад 12 000 квартир. Логічно, що потреба в комерційній інфраструктурі тут колосальна, тому як і до повномасштабного вторгнення, так і зараз, комерційні приміщення продавалися й продаються добре. У нас купують їх як на котловані, так і в готовому вигляді. Найбільш популярні невеличкі площі від 20 і до 60 м2. Вони виставляються на продаж, як правило, на високих стадіях будівництва. У столичних проєктах також комерційні площі практично реалізовані. Щоб успішно продавати комерцію, потрібно до дрібниць продумати концепцію комплексу та його місце розташування. Відкриті житлові комплекси завжди будуть мати попит на комерційні приміщення, адже чим менше парканів навколо будинків, тим більше клієнтів матимуть доступ до магазинів та сервісів, які працюватимуть на території”, — зазначила Ірина Міхальова, CMO Alliance Novobud.

Також Ірина Міхальова розповіла, що наразі в Alliance Novobud зосередилися на зборі якісних лідів — дорожчих, але більш цільових. І зауважила, що відеоконтент для таких цілей підходить краще, ніж статичні креативи. Також важливо ставити у заявці додаткові питання, які відсіюватимуть тих, хто зайшов випадково. Варто відмовитися від автоматичного підтягування контактів користувача, краще щоб він власноруч заповнив їх у заявці. Також спікерка порадила звертати особливу увагу на тексти в рекламних креативах, прописувати їх чітко та зрозуміло, щоб вони не містили подвійних сенсів, й не варто невдалі, на перший погляд, креативи відключати відразу — краще дати їм час попрацювати для налагодження якісного таргетування. 

Захід відвідало 300 професіоналів ринку нерухомості та понад 20 експертів, які поділилися практичними порадами щодо підвищення ефективності продажів житла.

Фото: пресслужба

КиївВлада

Дарина Полішевська

 

Рекомендуємо до перегляду
“Злочинна економія”: столична Нацполіція завершила слідство щодо “розпилів” у “Муніципальній охороні”
“Злочинна економія”: столична Нацполіція завершила слідство щодо “розпилів” у “Муніципальній охороні”
09:00 Правоохоронці доволі швидко завершили слідство по справі щодо можливих розтрати і привласнення фінансових ресурсів бюджету Києва при проведенні капремонту бази комунальної організації (КО)…
Конфіскація російських активів, репарації надрами, FATF і новий Нюрнберг
Конфіскація російських активів, репарації надрами, FATF і новий Нюрнберг
12:00 “Як повернути в Україну заблоковані російські гроші” – цю складну задачу фахівці обговорювали на відповідному круглому столі. В цій задачі виявилось декілька важливих…
Розпили і сепаратизм: Нацполіція розслідує діяльність “вірного” підрядника “Київводоканалу” і “Київтеплоенерго”
Розпили і сепаратизм: Нацполіція розслідує діяльність “вірного” підрядника “Київводоканалу” і “Київтеплоенерго”
09:00 Посадовці КП “Київтеплоенерго” і ПрАТ “Акціонерна компанія “Київводоканал” не залишають правоохоронні органи без роботи. Так, наразі Нацполіція розслідує чергові факти можливих “бюджетних розпилів”…
Banner
QlU7mDx4