Столична влада встановила нові правила облаштування пішохідних переходів у Києві

Столична влада встановила нові правила облаштування пішохідних переходів у Києві

Київрада встановила нові вимоги щодо облаштування пішохідних переходів. Зокрема, згідно з відповідним рішенням, майже всі підземні та надземні переходи, за деяким виключенням, повинні дублюватись регульованими та інженерно-обладнаними наземними переходами. При цьому, депутати визначили, що в межах територій житлової та громадської забудови відстань між наземними переходами має складати до 500 метрів. Усе це, за задумом столичної влади, повинно сприяти створення безбар’єрного середовища для маломобільних груп населення та людей з інвалідністю


Як стало відомо KВ, під час пленарного засідання, яке відбулося 8 вересня 2022 року, Київрада підтримала проєкт рішенняПро забезпечення фізичної безбар’єрності транспортної інфраструктури міста Києва шляхом облаштування регульованих та інженерно-обладнаних наземних пішохідних переходів” (№08/231-817/ПР від 30 червня 2022 року).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

У сесійній залі цей документ підтримали 83 депутати столичної міськради. Суб’єктами подачі даного проєкту рішення виступила група із 17 народних обранців, які представляють різні політичні сили.

Згідно з прийнятим рішенням, Київрада надала доручення замовниками робіт  з капітального ремонту, реконструкції і нового будівництва об’єктів транспортної інфраструктури (комунальним підприємствам, підпорядкованим столичній міськдержадміністрації). – KВ) при проєктуванні та в процесі виконання робіт враховувати нові вимоги щодо пішохідних переходів. У свою чергу, Департамент фінансів Київської міськдержадміністрації (КМДА) має передбачити виділення коштів на ці заходи при розробці проєктів змін до бюджету Києва на 2022 рік, при підготовці проєкту бюджету на 2023 рік тощо.

Так, столична влада офіційно встановила, що пріоритетними заходами забезпечення в столиці фізичної безбар’єрності транспортної інфраструктури є облаштування регульованих та інженерно-обладнаних наземних пішохідних переходів (зокрема в межах територій житлової та громадської забудови з відстанню між пішохідними переходами до 500 метрів), якщо інше не передбачено Державними будівельними нормами. 

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Також Київрада визначила, що позавуличні (підземні та надземні) пішохідні переходи, зокрема на автомобільних дорогах, магістральних вулицях безперервного руху та через лінії рейкового громадського транспорту, повинні дублюватись регульованими та інженерно-обладнаними наземними пішохідними переходами. При цьому, депутати передбачили, що у випадку, коли таке “дублювання” неможливе, то наземні та підземні переходи потрібно “модернізувати” так, щоб перехід через них був доступним для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Наприклад, шляхом облаштування підйомних механізмів”. 

Крім того, депутати доручили органам КМДА дослідити можливість та надати їм результати аналізу можливості дублювання підземних та надземних пішохідних переходів регульованими та інженерно-обладнаними наземними пішохідними переходами через лінії швидкісного трамваю. Тобто, схоже, у випадку, якщо така можливість буде офіційно встановлена, Київрада надасть доручення щодо такого “дублювання” шляхом внесення змін до цього рішення.

Як повідомляла KВ, у 2021 році було завершено реалізацію першої міської комплексної цільової програми “Київ без бар’єрів” (була затверджена на термін 2018-2021 років з фінансуванням майже 450 млн гривень). Протягом чотирьох років її реалізації з урахуванням потреб маломобільних груп населення у столиці закуповувався громадський транспорт (тролейбуси, трамваї, автобуси) з низьким рівнем підлоги, було введено в експлуатацію 7 електричних витягів на станціях швидкісного трамвая, у наземних пішохідних переходах відремонтували 12 ліфтів 2 ліфти. Проте, примітним є той факт, що чимало заходів цієї програми не були пробюджетовані та фактично виконувалися в рамках інших міських цільових програм.

Читайте: Департамент соцполитики КГГА отчитался о выполнении первой программы “Киев без барьеров”

Фото: “ТСН”

КиївВлада

Автор:
Іван Кулик
Рекомендуємо до перегляду
“Настала критична межа, коли слова підприємців переросли у крик”: у Києві продовжуються скандали у сфері вуличної торгівлі
“Настала критична межа, коли слова підприємців переросли у крик”: у Києві продовжуються скандали у сфері вуличної торгівлі
09:00 Столичні підприємці продовжують боротися проти впровадження затвердженого у 2024 році Положення, що регулює питання розміщення в Києві тимчасових споруд (ТС, кіоски, МАфи), засобів…
Прокуратура і громадськість проти “Київського річкового порту”: чи буде збудовано скандальний ЖК “Новий Поділ”
Прокуратура і громадськість проти “Київського річкового порту”: чи буде збудовано скандальний ЖК “Новий Поділ”
09:00 Гучний судовий спір щодо повернення до комунальної власності громади Києва понад 12 га землі в районі “Київського річкового порту”, на яких планується зведення…
Нардеп Железняк звинуватив Миколу Бойка у схематозі на відбудові Бородянки
Нардеп Железняк звинуватив Миколу Бойка у схематозі на відбудові Бородянки
09:00 У Бородянці продовжують відновлювати житлові будинки, які постраждали від російської агресії на початку повномасштабного вторгнення. Зокрема, ідеться про відбудову двох будинків на вулиці…
Banner
QlU7mDx4