21 жовтня в ТРЦ Gulliver відбувся міжнародний медіа-арт фестиваль UArt Media Fest. Роботи талановитих митців візуальних технологій зі всього світу показали на фасадних екранах ТРЦ. Роботи учасників будуть прикрашати екрани ТРЦ Gulliver протягом листопада. Захід став частиною святкування Дня народження Gulliver.
Про це KВ повідомила пресслужба ТРЦ Gulliver.
Як розповіли організатори, учасники змагалися у двох арт-категоріях: tech-heavy media-art та digital & cryptoart. Загалом 22 художники надали свої роботи для участі у конкурсі – від патріотичної абстракції до візуальних історій у стилі фентезі.
“ТРЦ Gulliver був і залишається знаковою локацією Києва, який рухається в ритмі столиці. Ми завжди реагуємо на актуальні та соціально-важливі події, створюючи для киян важливі сенси. 21 жовтня нам вдалося організувати фантастичне арт-шоу, яке вкотре підтвердило, наскільки українські митці – талановиті, а Україна – провідна інноваційна країна, яка попри складні обставини, створює шоу світового рівня, впевнено тримаючи курс до світлого майбутнього”, – повідомила директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.
Організатори заходу розповіли, що переможцем у номінації tech-heavy media-art стала студія Lumenstory з яскравою 3D-роботою з хамелеоном. Друге місце зайняла студія Pepper Production House, третє місце розділили креативні агенції з Києва oversize.agency та Roas.pro.
Також спеціальну премію за соціальний ролик отримав художник Микита Барко та його команда з темою “Ти теж особлива”. У номінації digital & cryptoart переможцем стала художниця Ліна Кондес.
В пресслужбі ТРЦ Gulliver зазначили, що організаційним та виконавчим партнером фестивалю UArt Media Fest стала міжнародна компанія MEET FUTURE, експерт та трендсеттер у інноваційних технологіях та заходах.
“Фестиваль став фінальною частиною великого святкування Дня народження ТРЦ Gulliver, якому виповнилося 10 років. В межах заходу проходив збір коштів на відбудову шкіл, а також зірковий аукціон та продаж лімітованого мерчу, всі зібрані кошти перерахують через фандрейзингову платформу UNITED24”, – повідомили в пресслужбі ТРЦ Gulliver.
Читайте: ТРЦ Gulliver на своє 10-річчя планує здивувати відвідувачів
Фото: ТРЦ Gulliver