У Броварах відбувся традиційний “ПЕСтиваль”, організований девелопером Alliance Novobud. Захід пройшов на території парку “Сосновий”, що поряд з житловим кварталом, який складається з шести проєктів девелопера. Гості вигулювали песиків різноманітних порід, брали участь в благодійній акції, консультувалися з професійними дресувальниками, ветеринарами та фахівцями з зоокраси. А ще – отримували подарунки, малювали й навіть плели вінки з квітів.
На правах реклами
Про це, як передає КВ, повідомили у пресслужбі компанії.
“Минулорічний “ПЕСтиваль” одержав надзвичайно багато схвальних відгуків від наших мешканців, тож ми вирішили зробити його щорічним. Цього разу нам хотілося здивувати гостей ще більше, тому додали в програму заходу кілька нових цікавих активностей як для власників хвостиків, так і для їхніх діток. Провели навіть конкурс з найкращого костюма, в якому взяли участь песики різних порід”, – розповіла CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова.
У компанії розповіли, що незмінним пунктом програми залишилася благодійна ініціатива від фонду Happy Paw. Цього разу гості заходу збирали кошти на стерилізацію тварин, які перебувають під опікою фонду. В рамках благодійної ініціативи вдалося зібрати майже 15 тис. гривень.
“Як і минулого року, партнерами заходу стали: дресувальний комплекс «Колізей», ветеринарна клініка Real Vet, салон грумінгу SUPERVIT, благодійний фонд Happy Paw.
Цьогоріч до партнерів заходу доєдналася всеукраїнська страхова компанія «ОРАНТА». Компанія організувала виготовлення іменних адресників для тварин, тож усі охочі могли замовити симпатичний дармовис з інформацією про вихованця. Крім того, «ОРАНТА» надала головний приз переможцю конкурсу з найкращого костюма — річний страховий поліс для хвостатого улюбленця”, – додали у пресслужбі.
Зокрема, призовими партнерами на заході стали компанія Vetbio, виробник кормів PURINA PRO PLAN, мережа піцерій Pizzburg та виробник товарів для домашніх улюбленців Harley&Cho.
“Партнери надали для призового фонду велику кількість подарунків: набори для догляду за тваринами, різноманітний якісний корм та смаколики, сертифікати на купівлю піци, лежанки для тварин тощо”, – резюмували в компанії.
Нагадаємо, що від старту державної програми “єОселя”, яка стала своєрідним драйвером ринку, Alliance Novobud уклав вже біля сотні угод за цією програмою. Залежно від місяця, частка цих угод від загальних продажів компанії становить 30-50%.
Читайте: Девелопер Alliance Novobud прозвітував про хід будівництва у червні
Фото: прес-служба
КиївВладаВероніка Злацька