У грудні українці активно купували дитячі іграшки та зарядні станції

У грудні українці активно купували дитячі іграшки та зарядні станції

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував, як українці готувалися до Нового року та інших зимових свят – серед найпопулярніших покупок визначають товари для дітей, автотовари, товари для активного відпочинку та туризму, дому та саду.

Про це KВ стало відомо з прес-релізу національного маркетплейсу “АЛЛО”. 

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Товари для дітей напередодні нового року створили ажіотаж серед батьків – найбільше попит зріс на іграшковий транспорт, спостерігається зростання в 3,7 рази.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Попит зріс й на інші іграшки, зокрема, на сюжетно-рольові ігрові набори – в 3,3 рази; м’які іграшки – в 2,6 рази настільні ігри – в 2,5 рази; хобі та творчість – в 1,6 рази; ляльки – в 1,2 рази.

Автомобілісти також стали купувати більше товарів для свого транспорту: обсяг продажів пускозарядних пристроїв зріс удвічі, а моторних мастил – в 1,6 раза, якщо порівнювати з листопадом вже минулого 2022 року.

Українці вже почали підготовку й до літнього відпочинку: попит на тренажери та спортивний інвентар й велотовари зріс майже вдвічі. Також популярними були товари з категорії догляду за собою.

Також зріс попит у категорії товарів для дому: переважно, українці купують посуд, меблі, текстиль та декор для своїх осель. Найбільшою популярністю користується інвентар для дому – попит зріс на 25%.

Перманентно тримається попит на зарядні станції та генератори й навіть має тенденції до зростання: на 70% зріс попит на зарядні станції та на 30% – на дизельні генератори. Продажі товарів для будівництва та ремонту також зросли –  у грошовому вимірі на 80%. 

“Військовий час та блекаут позначаються на структурі продажів маркетплейсу АЛЛО. Зміни помітили всі наші партнери, адже добре видно, як за цей час змінилася структура продажів. Зарядні станції, повербанки, генератори та ліхтарі все ще необхідні українцям, тож їх продовжують купувати. Проте, українці, попри все, святкують Різдво та Новий рік та купують подарунки: у грудні знову з’явився попит на товари для дітей, а це була найпопулярніша категорія й у грудні 2021 року”, – коментує операційна директорка ГК “АЛЛО” та керівниця маркетплейсу allo.ua  Наталія Панкратова. 

Як раніше писала KВ, у столиці відкрили новий пункт незламності, який розрахований на 1000 людей. Його розгорнули на базі маркет-моллу “Даринок”, що біля станції метро “Лісова”.

Читайте: В столиці відкрили найбільший пункт незламності, – КМВА


Фото: з відкритих джерел

КиївВлада

Автор:
Анастасія Олійник
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Водне перемир'я: Ірпінь та Буча перерахують абонентські борги
Водне перемир’я: Ірпінь та Буча перерахують абонентські борги
14:00 “Ірпіньводоканал” більше не працює у Бучі та Ворзелі. Відтепер єдиним надавачем послуг у цих населених пунктах є КП «Бучасервіс». Це поставило крапку у…
Вода зникає, ґрунт просідає: громада Голосіївського району “воює” зі скандальним забудовником “450 Group”
Вода зникає, ґрунт просідає: громада Голосіївського району “воює” зі скандальним забудовником “450 Group”
09:00 Мешканці Голосіївського районі столиці продовжують протестувати проти забудови на вул. Ціолковського, 44. Громадяни стверджують, що забудовники під виглядом реконструкції знесли колись розташований там…
За будівництво дитсадка в Михайлівці-Рубежівці ледь не сплатити “зайвих” 30 млн гривень
За будівництво дитсадка в Михайлівці-Рубежівці ледь не сплатити “зайвих” 30 млн гривень
09:00 Міськрада Ірпеня замовила завершення будівництва нового корпусу дитсадка “Червона Шапочка” у селі Михайлівка-Рубежівка, яке триває щонайменше п’ять років. Підрядником обрали білогородське ТОВ “ЗЖ…
Banner
QlU7mDx4