“Укрзалізниця” у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів. Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби АТ “Укрзалізниця”.
Згідно з повідомленням, у новому застосунку “Укрзалізниці” користувачі зможуть:
-
придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
-
повернути квитки;
-
отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
-
знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
-
отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Зазначається, що “Укрзалізниця” є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
“Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи. Ми хочемо окремо подякувати 1000 тестувальникам, які поділилися з нами своїми відгуками про застосунок і допомогли нам зробили його ще більш зручним для користувачів. Робота на цьому не спиняється, ми продовжуємо працювати над застосунком і його другим релізом із додатковим функціоналом, щоб саме наш застосунок став очевидним вибором №1 для подорожуючих Україною. Війна не спинила нас у прагненні вдосконалювати наш сервіс, і ми дякуємо Mastercard за підтримку. Ми максимально діджиталізуємо зворотний зв’язок, вже перейшли на онлайн-підтримку пасажирів 24/7 в усіх доступних месенджерах, маємо хорошу динаміку запущеного півтора роки тому чат-бота”, – розповів голова правління “Укрзалізниці” Олександр Камишін.
“Сьогодні роль Укрзалізниці в економіці країни і житті кожного українця неоціненна. Йдеться не лише про інфраструктурну, але і про соціальну значимість залізничних перевезень, які кожного дня допомагають українському бізнесу, економіці та кожному українцю. Для нас партнерство з Укрзалізницею є особливо важливим сьогодні, і ми вдячні за можливість долучитися до створення і запуску мобільного застосунку Укрзалізниці, який, впевнена, відкриє пасажирам нові цифрові можливості й забезпечить додаткову зручність”, — зазначила Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
В “Укрзалізниці” також повідомили, що наступним етапом діджиталізації компанії стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та ін.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” запустила єдиний портал для пасажирів столичної кільцевої електрички та приміського сполучення Kyiv City Express. На ньому зібрана інформація про пересадки та станційні розклади.Також є посилання на придбання квитків.
Читайте: Для пасажирів київської міської електрички Kyiv City Express запустили єдиний портал
Фото: пресслужба “Укрзалізниці”.