У Києві фіксують нові тенденції в попиті на нерухомість бізнес-класу. В сегменті цього класу спостерігається зміна мотивації покупців. Якщо раніше основною була мета заробітку, то нині купівля нерухомості має більш емоційне забарвлення, викликане бажанням жити в комфортному та безпечному оточенні. Покупці бізнес-класу активно включаються в огляд проєктів, екскурсії та динаміку будівництва, аби особисто відчути простір та енергетику майбутнього житла.
Про це KВ дізналася із коментаря директорки з маркетингу девелоперської компанії Alliance Novobud Ірини Міхальової виданню “Ділова столиця”.
“Покупці якісного бізнес-класу “приміряють” проєкт на себе, якщо раніше їм було достатньо побачити рендер чи світлину з будмайданчика, то сьогодні все частіше вони просять організувати екскурсію на будівництво. Нещодавно один із майбутніх резидентів Illinsky House попросив завести його у квартиру перед ухваленням рішення про придбання, щоб торкнутися стін, відчути її енергетику та наскільки простір резонуватиме з його внутрішнім настроєм. Ось такий незвичний, навіть парадоксальний, момент щодо трендів попиту переживає бізнес-клас нової житлової нерухомості столиці сьогодні”, – зауважила вона.
Крім того, за її словами, загалом сьогодні покупці віддають перевагу комплексам із високою ступінню готовності або стабільною динамікою будівництва, звертають увагу на безпекову складову (каркасно-монолітна технологія будівництва, підземний паркінг) та проєктам, що розташовані в центральних чи історичних районах міста, поблизу станцій метро та транспортних розв’язок, неподалік рекреаційних зон.
Нагадаємо, Alliance Novobud відзвітував про динаміку будівництва на всіх своїх майданчиках у листопаді. Компанія займається одночасно зведенням п’яти об’єктів як на території столиці, так і на Київщині.
Читайте: Девелопер Alliance Novobud прозвітував про хід будівництва у листопаді
Фото: прессслужба компанії